رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641064

مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو

ساعت 24- هر ساله با شروع فصل برداشت گردو شاهد مصدومیت و آسیب تعداد زیادی از باغداران و گردو تکان‌ها هستیم که امسال تا کنون ۳۵ نفر به علت سقوط از درخت دچار مصدومیت شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث همدان گفت: همزمان با شروع فصل برداشت گردو ۳۵ نفر بر اثر سقوط از درخت در باغات استان همدان آسیب دیدند.    محمدرضا شکوهی، مسئول مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هر ساله با شروع فصل برداشت گردو شاهد مصدومیت و آسیب تعداد زیادی از باغداران و گردو تکان‌ها هستیم که امسال تا کنون ۳۵ نفر به علت سقوط از درخت دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ نفر در همدان، ۹ نفر در تویسرکان، ۶ نفر در ملایر، چهار نفر در نهاوند، چهار نفر در رزن و یک نفر در کبودرآهنگ بوده است.   رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث همدان خاطرنشان کرد: بیشترین نوع صدمات وارده، آسیب به ستون فقرات، دست و پا، لگن و سر و گردن می‌باشد و خوشبختانه امسال تاکنون، حادثه منجر به فوت نداشتیم.   شکوهی از باغداران خواست: به منظور پیشگیری از حادثه سقوط از درخت گردو به باغداران توصیه می‌شود از افراد توانمند و باتجربه برای گردو تکانی استفاده کرده و

خبر آنلاین 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها