رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641085

هیچ اهریمنی جرات حمله به خاک ما را ندارد

ساعت 24 - رئیس جمهور با تاکید بر این که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس امید دشمنان را ناامید کردند، گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود پزشکیان روز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی شهیدان بزرگ و گمنامی است که خون پاک خود را برای بقای انقلاب اسلامی در جای جای این سرزمین فدای ملت عزیز و سرافراز کشور عزیزمان کردند؛ بر آن‌ها درود می‌فرستیم.

وی افزود: امروز هفته دفاع مقدس و هفته وحدت است. الگویی که توانست با وحدت نیروهای نظامی، مردمی و همه مردم عزیز کشورمان، دست به دست هم تجاوز ناجوانمردانه کشورهای استعمارگر را که برای نابودی انقلاب طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کند.

رئیس جمهور اظهار داشت: حضور نیروهای مسلح زمینی، هوایی و دریایی و سپاه قدرتمند و همه کسانی که می‌توانستند از کشور دفاع کنند به میدان آمدند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیافتد این نماد وحدت است.

دکتر پزشکیان ادامه داد: تمام دنیا آمدند و تلاش کردند که ایران نتواند به انقلاب خود ادامه دهد اما حضور مردم و نیروهای مردم و ارتش قهرمان و سپاه مقتدر باعث شد که آن‌ها نتوانند یک وجب از خاک ایران را بگیرند.

وی تاکید کرد: امروز قدرت دفاعی ایران و توان بازدارندگی‌اش چنان رشد کرده که هیچ اهریمنی جسارت اینکه بخواهد به خاک عزیزمان تجاوز کند در ذهنش هم نمی‌گنجد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها