رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641090

سند جدید در دست پزشکیان برای رفع تحریم ها؟

سند جدید در دست پزشکیان برای رفع تحریم ها؟

ساعت 24 - نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: پزشکیان با رویکرد جدیدی در حوزه بین‌الملل وارد عرصه سیاست در کشور شده است، چنانچه خودش اعلام کرد که اگر آمریکا با ما دشمنی و توطئه نکند ما با آمریکا هم برادر هستیم. لذا وقتی این پالس مثبت به عنوان نمونه به آمریکا داده می‌شود قطعا به همه کشورها حتی در اروپا تسری پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، از جایگاه رئیس جمهوری ایران روز یکشنبه برای اولین بار راهی نیویورک می‌شود، سفری که از بعد دیپلماسی و دیدارهای دوجانبه و نشست هایی که برگزار خواهد شد حائز اهمیت است.

برخی پیش‌بینی می‌کنند رئیس جمهوری در این سفر مذاکرات برای رفع تحریم ها را کلید بزند و برخی دیگر هم پیش‌بینی می‌کنند با توجه به درگیر بودند آمریکا با انتخابات ریاست جمهوری بعید است فضا برای مذاکره بین دو کشور فراهم باشد. خبرهای مرتبط

پزشکیان: با مکرون در نیویورک مذاکره می‌کنم /آمریکا اول دوستی خود را ثابت کند بعدا مذاکره شرط پزشکیان برای مذاکره با آمریکا /برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم پزشکیان همان پزشکیان بود /نگاهی به ۱۵ سوال سیاسی، ۱۲ سوال اقتصادی و ۴ سوال فرهنگی - اجتماعی اهالی رسانه از رئیس جمهور +جدول

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین از بایدها و نبایدها در نطق سخنرانی رییس جمهور در پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل می‌گوید و تاکید دارد؛«یکی از مواردی که بسیار برای ما اهمیت دارد، دشمنی‌هایی است که غرب و اروپا نسبت به ملت ایران داشتند، ما باید به دنیا بفهمانیم که این دشمنی‌ها نسبت به یک حاکمیت و نظام نیست بلکه نسبت به ملت است.»

این نماینده به مذاکرات رییس جمهور در نیویورک هم اشاره می‌کند و می‌گوید که مذاکره با هر کشوری در راستای منافع ملی خوب است حتی اگر آن کشور آمریکا باشد.

در ادامه گفتگوی خبرگزاری خبرآنلاین با سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید:

***********

سلمان اسحاقی، نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره اهمیت سفر پزشکیان به نیویورک گفت: مواضع رییس جمهور در سفر به نیویورک واقعا می‌تواند تاثیرگذار باشد. در حقیقت مواضعی که پزشکیان در زمان مناظرات و زمان تبلیغات داشت، با دیگر اعضای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری تاحدودی تفاوت داشت، لذا از دو منظر باید به این مواضع توجه شود.

وی گفت: اول اینکه رییس جمهور نباید فراموش کند که با مواضعی به عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه وارد شود، قطعا زمانی آن اتفاقات مبارک می‌تواند برای کشور رخ بدهد و اتفاق بیافتد که آن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را که به برکت خون شهیدان شکل گرفته و برقرار است، حفظ شود. با هر کشوری که بخواهد همراه ایران باشد، همراهی می‌کنیم

وی افزود: نکته بعدی رویکرد آقای پزشکیان که در گفتگو با خبرنگاران حاصل شده بود، این است که ما با هر کشوری که برای ما توطئه و دشمنی نکند، برادر هستیم، البته برخی تعابیر دیگری دارند و می‌گویند این عشق دو طرفه و یک طرفه است که ما به این مواضع کاری نداریم اما می‌توانیم وجه و رویکردی که جمهوری اسلامی ایران در گذشته هم داشته که با هیچ کشوری دشمنی نداریم و در راستای منافع نظام جمهوری اسلامی ایران با هر کشوری که بخواهد همراه ایران باشد، همراهی می‌کنیم، را در نظر بگیریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته بر این نکته تاکید می‌کنم ما رژیم صهیونیستی را اصلا کشور نمی‌دانیم بلکه یک رژیم نامشروعی است که نمی‌توانیم نام کشور را بر روی آن بگذاریم و از طرفی شاکله‌های بین‌المللی شامل این رژیم نمی‌شود

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها