رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641193

آتش‌بازی سردار آزمون علیه درخشش احمد نور

ساعت 24 -مهره‌های ایرانی در ترکیب شباب الاهلی و الوحده در شروع این دیدار حساس فوق‌العاده کار کردند.
آتش‌بازی سردار آزمون علیه درخشش احمد نور

به گزارش "ورزش سه"، هنوز سه دقیقه از شروع دیدار حساس شباب الاهلی و الوحده در هفته سوم لیگ برتر امارات نگذشته بود که احمد نور درخشان ظاهر شد و درحالی‌که یک توپ سرگردان در محوطه جریمه حریف گرفته بود، آن را تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و موجب شد تا تیمش به گل اول بازی برسد.

شباب الاهلی که سردار آزمون را در ترکیب اولیه و سعید عزت‌اللهی را روی نیمکت داشت، در شروع مسابقه مقابل الوحده با درخشش احمد نور غافلگیر شد و روی ارسال این ستاره ایرانی و ضربه سر عمر خربین گل اول بازی را دریافت کرد و عقب افتاد.

احمد نور که سال گذشته بهترین بازیکن الوحده بود و در مسابقه برگشت مقابل شباب الاهلی و تیم سابقش پاس گل داده بود، امروز هم دوباره این کار را تکرار کرد و پس از اینکه مهار توپ فوق‌العاده‌ای داشت، توپ را به سمت راست محوطه جریمه بُرد و با حرکت بدن و فریب مدافع مقابل خود یک ارسال بی‌نقص از روی خط عرضی زمین به مقابل تیرک دوم انجام داد تا خربین با ضربه سر گلزنی کند. [yektanet.com]

الوحده در حالی با دومین پاس گل پیاپی احمد نور در این فصل پیش افتاد که خوشحالی آن‌ها فقط چهار دقیقه طول کشید و این بار نوبت سردار آزمون بود تا کیفیت بالای بازیکنان ایرانی در ورزشگاه راشد دبی را به نمایش بگذارد.

سردار آزمون که در دو هفته گذشته لیگ برتر امارات دو گل زده و چهار روز قبل هم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الحسین امارات این کار را انجام داده بود، سعی داشت تا دوباره این کار را انجام بدهد و گل تساوی مقابل الوحده را بزند که خیلی زود به هدفش رسید. 2084771

مهاجم ایرانی شباب الاهلی که پس از پیوستن به این تیم در سه دیدار در رقابت‌های داخلی 4 گل به ثمر رسانده و دو گل هم در مسابقات آسیایی زده بود، در دقیقه 7 بازی امروز برابر الوحده هم گلزنی کرد.

سردار آزمون لحظاتی پس از گل الوحده، روی پاس در عمق یوری فرار سریعی از میانه زمین انجام داد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در نهایت با شوت زمینی موفق به گلزنی شد و کار را به تساوی کشید.

شباب الاهلی با گلزنی آزمون از شوک ابتدای بازی خارج شد، روحیه گرفت و توانست در دقیقه 13 روی پاس در عمق دیدنی گویلهرم و استارت دیدنی و ضربه تمام کننده یوری گل دوم را به ثمر رساند تا بازی با برتری دو بر یک به سودشان در جریان باشد.

احمد نور در دقیقه 21 با شوت از پشت محوطه جریمه دروازه شباب الاهلی را تهدید کرد که گلر حریف توپ را در اختیار گرفت تا بازی بدون تغییر نتیجه در جریان باشد.

سردار آزمون در دقیقه 28 به دلیل آسیب‌دیدگی روی زمین نشست، اما بازیکنان الوحده به بازی خود ادامه دادند تا اعتراض هواداران و مربیان شباب الاهلی را به دلیل عدم توقف بازی به دنبال داشته باشد. 2084870

درخشش ستاره‌های ایرانی باز هم ادامه پیدا کرد و این بار نوبت هافبک الوحده بود تا تیمش را به بازی برگرداند. احمد نور که پاس گل اول را داده بود، در دقیقه 33 پاس استثنایی و 30 متری از میانه زمین به جیانلوکا مونیز داد تا پاس در عرض این بازیکن را عمر خربین با شوت دیدنی به طاق دروازه تبدیل به گل کند و بازی دوباره به تساوی کشیده شود.

کولاک ایرانی‌ها در راشد دبی است؛ باز هم سردار آزمون استثنایی کار کرد و با وجود اینکه در اواسط نیمه اول احساس مصدومیت داشت، در زمین ماند و در دقیقه 3+45 پاس در عمق گویلهرم را با مهار توپ عالی و شوت پای چپ زمینی تبدیل به گل کرد.

در شرایطی که نیمه اول با تساوی دو بر دو رو به پایان بود، این شوت دیدنی آزمون کاری کرد تا شباب الاهلی با برتری 3 بر 2 پیش بیفتد و احمد نوراللهی با ناراحتی به سمت رختکن تیمش برود.

شباب الاهلی که از دقیقه 64 سعید عزت‌اللهی را در زمین داشت، در دقیقه 77 یک فرصت عالی به دست آورد که این‌هافبک ایرانی پس از ورودش به بازی می‌توانست گلزنی کند، ولی ضربه پای چپ او از کنار تیرک دروازه الوحده به بیرون رفت.

سردار که پس از زدن دو گل برای هت‌تریک تلاش می‌کرد، در دقیقه 79 در مقابل دروازه خالی الوحده به‌دنبال زدن ضربه بود که پای مدافع حریف را لگد کرد تا کارت زرد بگیرد. 2084759

یاران نوراللهی در دقیقه 81 با سومین گل عمر خربین کار را به تساوی کشیدند، اما شباب الاهلی با حمایت تماشاگرانش و درخشش دوباره مهاجم ایرانی خود یک‌بار دیگر پیش افتاد و در مسیر پیروزی قرار گرفت.

شباب الاهلی در دقیقه 88 روی ارسال یحیی الغسانی و کنترل توپ و پاس دیدنی سردار آزمون و ضربه تمام‌کننده ماتئوس دابور گل چهارم را زد و دو دقیقه بعد باز هم توسط این مهاجم تعویضی گل پنجم را به ثمر رساند تا کار یاران نوراللهی تمام شود.

الوحده که شروع فوق‌العاده‌ای در خانه شباب الاهلی داشت، یک گل در لحظات پایانی زد ولی در نهایت با نتیجه 5 بر 4 در این بازی هیجان‌انگیز شکست خورد تا یاران سردار و عزت‌اللهی مثل شارجه 9 امتیازی شوند و به‌خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرند.  

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها