رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641218

ورود نهادهای نظارتی به آتش سوزی انبارهای گمرک غرب تهران

ساعت 24 - با توجه به ابهامات مربوط به آتش سوزی در انبارهای عمومی گمرک غرب تهران نهادهای نظارتی بررسی ابعاد پشت پرده احتمالی را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سه روز قبل گمرک ایران از آتش سوزی در انبارهای عمومی گمرک غرب تهران و کنترل حریق توسط نیروهای آتش نشانی خبر داده بود.

طبق اطلاعیه گمرک ایران، "یکی از انبارهای فرعی گمرک غرب تهران دچار حریق شد که با اقدام به موقع آتش‌نشانی، بدون تلفات جانی، آتش مهار شد. انباری که دچار حریق شد، بلااستفاده بود و هیچ‌گونه کالای تجاری در این انبار نگهداری نمی‌شد که از این حیث جای هیچ گونه نگرانی برای تجار و صاحبان کالا نیست."

پیگیری خبرنگار تسنیم، نشان می‌دهد با آتش سوزی ایجاد شده در انبار شماره 30 شرکت انبارهای عمومی غرب تهران، حجم قابل توجهی از کالاهای قاچاق موجود در آن به کلی سوخته است.

همچنین پیگیری از مدیران انبارهای عمومی و گمرک نشان میدهد هرچند در انباری که دچار حریق شده کالای تجاری نگهداری نمیشد اما این انبار محل نگهداری کالاهای مکشوفه قاچاق بود.

یکی از مدیران در این خصوص به خبرنگار تسنیم اعلام کرد، "کالای قاچاق مذکور مربوط به حقوقی گمرک تهران می‌باشد و ارتباطی به گمرک غرب نداشته است. فقط انبار آن در محوطه گمرک غرب بوده است. با استناد به بند ک ماده یک قانون امور گمرکی مسئولیت با انبارهای عمومی می‌باشد. "

در تازه ترین تحول نیز بعد از بالا گرفتن ابهامات نهادهای نظارتی برای بررسی ابعاد دقیق تر این آتش سوزی در محل انبارهای عمومی مستقر شده‌اند تا علت اصلی و و کم وکیف ماجرا شفاف شود.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها