رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641252

عراقچی نقل قول‌ها از پزشکیان درباره اسرائیل را تکذیب کرد

ساعت 24 - سید عباس عراقچی نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با اسرائیل است را به شدت تکذیب کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان که هم‌اکنون همراه رئیس‌جمهور در نیویورک است در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با اسرائیل است را به شدت تکذیب کرد و گفت که آقای پزشکیان به هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشته است.

عراقچی تاکید کرد برعکس آنچه نقل شده است آقای دکتر پزشکیان صبح امروز به وقت نیویورک در دیدار با برخی مدیران رسانه‌های آمریکا، به شدت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تهاجم آن رژیم به لبنان را محکوم کرده و تاکید کردند که این جنایات با هیچ یک از معیارهای انسانی و بین‌المللی همخوانی ندارد و باید متوقف شود. ایشان همچنین به صراحت ابراز داشتند که این جنایات، و از جمله جنایت ترور شهید هنیه در تهران، بی پاسخ نخواهند ماند و این پاسخ در زمان خود به اجرا در خواهد آمد.

عراقچی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران مسلما نسبت به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان بی‌تفاوت نخواهد بود و به صورت همه جانبه از لبنان دفاع و حمایت خواهد کرد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها