رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641343

اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس درباره پیجرهای حزب‌الله مورد تایید نیست

ساعت 24 -سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اظهارنظر یکی از همکاران ما درباره دخالت جمهوری اسلامی ایران در برخی تجهیزات لبنان و حزب الله، نظر شخصی او است و موضع این کمیسیون نیست چرا که کمیسیون و مجلس تاکنون هیچ مطلبی در این باره بیان نکرده است.



دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه در سخنانی تاکید کرد که

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی عصر امروز یکشنبه - اول مهرماه - به خبرنگاران گفت: درباره موضوعات منطقه و حادثه تروریستی صهیونیست‌ها در لبنان و ابعاد مختلف آن، صبح فردا (دوشنبه)، کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از مدیران این وزارتخانه، مسئولان، فرماندهان و مدیرانی از سپاه، وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و دیگر دستگاه‌ها جلسه فوق العاده خواهد داشت و ابعاد مختلف این حادثه را بررسی خواهد کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم می‌کند، یادآور شد: این اقدام در ادامه جنایت‌های ۷۰ ساله و یک ساله اخیر این رژیم ارزیابی می‌شود، چرا که رژیم صهیونیستی با اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان لبنان، ثابت کرد که به جز زبان زور چیز دیگری متوجه نیست.

وی خاطرنشان کرد: مجلس از همه ابزارها برای خنثی کردن جنایت رژیم صهیونیستی و ماشین ترور، آدم کشی و کودک کشی این رژیم استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی همچنین طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد. بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کرده‌اند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها