رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641367

قوه قضاییه حکم بازگشت مالکیت شرکت تولیدی رب گوجه هفت تپه را ابلاغ کرد

ساعت 24- بازگشت مالکیت کارخانه تولیدی رب گوجه به مجموعه کشت و نیشکر هفت‌ تپه توسط دستگاه قضایی کشور به مدیران شرکت ابلاغ شد.

 علیرضا دورباشی‌زاده مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه رب گوجه فرنگی هفت‌تپه، با اعلام خبر مالکیت کارخانه رب گوجه هفت‌تپه، بیان داشت: برای کارخانه تولیدی رب گوجه فرنگی هفت‌تپه در سال‌های اخیر پنج پرونده حقوقی تشکیل و پنج پرونده داوری علیه این کارخانه صادر شده بود.

مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه نسبت به جمع‌آوری مستندات اقدام و با دفاعیات مناسب که در ماه‌های گذشته انجام داد توانست نسبت به ابطال چهار رای داوری، به موفقیت برسد.

رئیس هیئت مدیره شرکت نیشکر هفت‌تپه بیان کرد: مهمترین رای داوری که باقی‌مانده بود، همان مالکیت شرکت رب گوجه بود که آن هم خدارا شاکریم در سالروز میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ع) و حضرت امام جعفر صادق(ع) رای مالکیت هفت‌تپه نیز ابطال و شرکت رب گوجه به صورت کامل به آغوش هفت‌تپه برگشت.

 دورباشی‌زاده در ادامه ضمن بیان اینکه دستگاه قضا نقش مهمی در بازگشت کارخانه رب گوجه به هفت‌تپه داشت، گفت: الحق و الانصاف دستگاه قضا مانند همیشه بصورت شجاعانه و عادلانه در رابطه با ابطال این رای و بازگشت کارخانه رب گوجه به هفت‌تپه زحمات فراوانی کشید که جا دارد از مسئولان قضائی کشور بویژه روسای دادگستری استان‌های تهران و خوزستان و نیز مسئولان مجمتع قضائی باهنر تهران که در پیگیری این پرونده قاطعانه کنار مرزداران عرصه تولید در هفت‌تپه بودند، تقدیر و تشکر نمایم.

وی در پایان از حمایت‌های همیشگی و دلسوزانه جناب آقای دکتر ناصری مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که همواره کنار مجموعه هفت‌تپه بودند و نیز کلیه کارگران شریف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه که همیشه در بزنگاه‌های مورد نیاز در صیانت از اموال شرکت حضور آگاهانه داشتند بطور ویژه تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است، این خبر موجی از شادی را در بین پرسنل خدوم و نجیب هفت‌تپه به همراه داشت.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها