رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641413

ظریف درباره گسترش جنگ چه نظری دارد؟

ساعت 24 - ظریف گفته است ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان دادهاست. با وجود خویشتنداری سایرین، اسرائیل از خطوط قرمز عبور کرده و اکنون این چشم‌انداز وجود دارد که پرهیز از گسترش جنگ دشوارتر شود. :

معاون راهبردی رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه ایران در ماه‌های گذشته در برابر رژیم صهیونیستی از خود خویشتنداری نشان داده است، هشدار داد: اکنون این چشم‌انداز وجود دارد که جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه دشوارتر شود.   به گزارش «انتخاب»، «محمدجواد ظریف» معاون راهبردی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان و در پاسخ به این سوال که آیا ایران به‌طورکامل وارد درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان خواهد شد؟ اظهار داشت: آنچه در ۱۱ ماه گذشته شاهد بودیم، این است که رژیم اسرائیل به شدت تلاش کرد تا پای دیگران را به جنگ بکشاند زیرا چیزی که اتفاق افتاد، یک پایان برای ادعا و توهم شکست‌ناپذیری آن‌ها بوده است.

به نوشته ایسنا، ظریف ادامه داد: آن‌ها تصور می‌کردند که با افزایش خشونت، وحشی‌گری و ارتکاب جرایم جنگی و هر جنایت دیگری علیه بشریت قادرند آن باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را بازگردانند و پا کشاندن دیگران به درگیری می‌توانند جنگ را گسترش دهند، پای آمریکا را هم به جنگ بکشانند و پویایی وضعیت را تغییر دهند. وزیر امورخارجه پیشین ایران افزود: همه در منطقه متوجه شدند که با حمایت از فلسطینیان در غزه که هدف وحشتناک‌ترین سامانه‌های جنگی غیرانسانی که تاکنون بشر به خود دیده است، قرار گرفته‌اند، می‌توانند از افتادن در دام اسرائیلی‌ها جلوگیری کنند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها