رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641416

پاشازاده: باخت داریم تا باخت، همه بروید!

ساعت 24 - باخت استقلال مقابل رقیب سنتی خود باعث شد پیشکسوت آبی‌ها گلایه‌های متعددی را مطرح کند.
پاشازاده: باخت داریم تا باخت، همه بروید!

به گزارش "ورزش سه"، شکست استقلال در دربی 104 باعث انتقادات شدید هواداران و حامیان این تیم از عملکرد شاگردان نکونام شد. شکستی که با توجه به حواشی و نتایج اخیر آبی‌ها باعث شد کاسه صبر بسیاری از پیشکسوتان و طرفداران این تیم لبریز شود. یکی از افرادی که به شدت از عملکرد استقلال ناراحت بود، مهدی پاشازاده است. وقتی خبرنگار ما با او تماس گرفت، از لحظه پاسخ دادن به تلفن شدت ناراحتی و عصبانیتش کاملا مشخص بود. پاشازاده در این گفت‌وگو صحبت‌هایش را اینطور آغاز کرد:

«از ابتدای فصل به خاطر همه آن اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های اشتباه معلوم بود که تیم برای بازی به این سنگینی و مهمی نه تمرکز دارد و نه توانایی. بعد از همان بازی هفته اول گفتم که با این مدل بازی و این حواشی که گریبان استقلال را گرفته هیچ تضمینی نیست که بتوانیم جزء سه چهار تیم بالا باشیم و حالا همه به حرف من رسیدند. »

او مقصر اصلی ناکامی‌های اخیر را در آنچه به گفته خودش "آدم‌های کوچک" عنوان کرد، می‌داند: «استقلال هوادار باوفا و بسیار خوبی دارد که در این سال‌ها به آن بی‌مهری شده است. فکر می‌کردیم امسال سال بهتری برایمان باشد ولی متاسفانه عدم حضور افراد ورزشی و در عین حال حضور آدم‌های کوچک باعث شده به آنچه مدنظرمان بود نرسیدیم. با این افراد اوضاع از این هم بدتر خواهد شد. » [yektanet.com] 2079935

وی خطاب به همان افراد مدنظرش افزود: «صحبتم با شما این است که مگر ادعای استقلالی بودن ندارید؟ پس به خاطر صلاح تیم هم که شده کنار بکشید و استعفا دهید. حرف‌ها و صحنه‌هایی را بعد از باخت دربی دیدم و شنیدم که به عمرم ندیده بودم.»

وقتی از پاشازاده سوال شد که مخاطب حرفش شامل نکونام و کادرش هم هست یا خیر پاسخ داد: «بله. مخاطب من شامل همه مسببان این ناکامی است. از خود نکونام گرفته تا دیگران. از این آقایان تقاضا دارم آنقدر شهامت داشته باشند که ابتدا اعتراف کنند نتوانستند کاری کنند و سپس خداحافظی کنند و بروند. بحث بقای سرمربی را وقتی می‌توان درست قضاوت کرد که در سایر بخش‌ها نیز افراد درست لحاظ شده باشند. در این صورت مطمئن باشید به مرور همه چیز درست می‌شود. »

پیشکسوت استقلال انتقاداتش را اینطور ادامه داد: «این نه اولین باخت استقلال است و نه آخرینش. منتها باخت داریم تا باخت. شکست پرسپولیس به الاهلی هم باخت بود، باخت ما در دربی هم باخت بود. واقعیت این است که رقیب بهتر از ما بود. با این وضعیت فقط یک جمله می‌توانم بگویم که بار کج به منزل می‌رسد. اینجا استقلال بزرگ است. این باشگاه قدمت دارد و یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران و آسیاست، ولی با این سلیقه‌های شخصی و این لجاجت‌ها همه چیز در حال نابود شدن است.» 2070554

پاشازاده در واکنش به اینکه برخی هواداران استقلال در فضای مجازی عنوان کردند که از شکست تیمشان ناراحت نشده‌اند، با ابراز تاسف تاکید کرد: «متاسفانه دیگر هیچ امیدی در بین طرفداران استقلال نمی‌بینم و این یک فاجعه است. بارها پیش آمده بود که ما در بدترین شرایط بودیم و حریف تا دندان مسلح بود منتها ما خیلی بهتر بازی کردیم و حتی شاید برنده دربی شدیم. کاری به زحمات برخی بازیکنان ندارم که واقعا جنگیدند ولی تاکید می‌کنم که این بار کج هیچوقت به منزل نخواهد رسید. دربی را در یک رستوران تماشا کردم و بعد بازی دیدم که طرفداران استقلال چطور ناراحت بودند. یکی از دوستانم تا 20 دقیقه بعد بازی نمی‌توانست از جای خود بلند شود. پیرزن 80 ساله‌ای حضور داشت که با عشق به استقلال آمده بود اما بعد از بازی من از او خجالت می‌کشیدم. احتمالا آقایانی که در باشگاه حضور دارند چنین مسائلی را هم لمس و درک نمی‌کنند و شرمنده بودن را هم بلد نیستند. »

مدافع سال‌های دور استقلال درباره بحث فنی دربی نیز تصریح کرد: «قبل از بازی هم گفتم احتمالا دربی مساوی شود ولی اگر پرسپولیس مالکیت توپ را در اختیار بگیرد، که گرفت، و اگر استقلال عقب بنشیند، که نشست، نتیجه می‌تواند به سود رقیب تمام شود. دقیقا همین پیش‌بینی من هم اتفاق افتاد. مهمترین مسئله فنی استقلال این بود که اگر قرار است ما با سه دفاع بازی کنیم قطعا پیستون‌های تیم باید بالاتر بازی کنند ولی چنین چیزی ندیدیم و در واقع ما از هیچ فضایی در پشت دفاع حریف استفاده نکردیم. خط دفاع بازیسازی نکردند و خط هافبک استقلال پاس به عقب‌هایش بیشتر از پاس به جلویش بود و این نواقص باعث شد حریف مالکیت توپ را در اختیار بگیرد. باز خدا را شکر که حسینی را درون دروازه داشتیم.»

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها