رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641458

معطلی ‌انبوه‌سازان برای دریافت تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن

ساعت 24 - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه انبوه‌سازان معطل پرداخت وام و تسهیلات بانکی برای نهضت ملی مسکن هستند، گفت: ساخت بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی توسط کارگاه‌های فعال انبوه‌سازان و سازندگان در فازهای مختلف شهر پرند در حال انجام است.

به گزارش تسنیم از پرند، شهرام ملکی در سفر به شهر از پروژه‌های روبنایی، عمرانی و مسکونی شهر پرند بازدید کرد و در حاشیه بازدیدها اظهار داشت: در شهر پرند 33 هزار و 287 واحد مسکونی در فازهای مختلف در حال اجراست که شامل ساخت وساز در فاز صفر و در زمینی به مساحت 145 هکتار با 11 هزار واحد مسکونی و نیز در فاز 6 پرند با 3500 واحد مسکونی و در فاز 7 پرند در زمینی به مساحت 450 هکتار و با نزدیک به 18 هزار واحد مسکونی با مشارکت تمامی عوامل از سازنده، شرکت عمران و شرکت شهرهای جدید ساخته می‌شود که با پیشرفت خوبی نیز همراه است.

وی افزود: تمامی پروژه‌ها در پرند با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی همراه است و مراحل اجرای فونداسیون، اسکلت‌بندی و سقف، سفت‌کاری و نازک‌کاری را سپری کرده‌اند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت شهرهای جدید کشور به مشارکت مردم در پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت پروژه‌ها انتظار داریم مردم با پرداخت به‌موقع اقساط و واریزی‌های خود ما را در پیشبرد این پروژه‌ها یاری کنند تا بتوانیم طبق زمان‌بندی آن‌ها را با مشارکت مردم و بانک و سازندگان پیش ببریم و به‌موقع تحویل متقاضیان دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بانک‌ها باید به‌عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام و تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن، با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و ارائه صورت وضعیت توسط سازندگان، به‌موقع وام‌ها را پرداخت نمایند تا بتوانیم این پروژه‌ها را با دو بازی مشارکتی مردم و بانک‌ها پیش‌بریم و به‌موقع واحدهای تعهد داده‌شده را توسط سازندگان ساخته و به متقاضیان تحویل دهیم.

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: انبوه‌سازان معطل پرداخت وام و تسهیلات بانکی برای پیشرفت پروژه‌ها هستند، که با توجه به ارائه صورت وضعیت پیشرفت فیزیکی وام را دریافت نکرده‌اند یا با تاخیر پرداخت شده است لذا باید بانک در این موضوع اهتمام ورزند و در پیشرفت پروژه ملی مسکن مشارکت کنند و با پرداخت به‌موقع تسهیلات به سازندگان، سرعت پیشرفت پروژه‌ها را بیشتر کنند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها