رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641460

شلیک موشک حوثی‌ها به سمت اسرائیل

ساعت 24 - ارتش اسرائیل اعلام کرد موشکی که شب گذشته توسط حوثی‌ها شلیک شده بود، در خارج از حریم هوایی اسرائیل رهگیری و منهدم شده است.

.

در بیانیه ارتش در روز جمعه آمده است که سامانه «پیکان» ارتش اسرائیل، موشکی را که از یمن فرستاده شده و باعث به صدا درآمدن آژیرها در مرکز اسرائیل شده بود، رهگیری کرده است.

ارتش اسرائیل پیش از این نیز در جریان جنگ یک ساله خود با حماس، بارها از سامانه دفاع هوایی «پیکان» برای جلوگیری از حملات حوثی‌ها استفاده کرده بود؛ از جمله حملات موشکی حوثی‌ها به بندر ایلات در ماه فوریه و موشکی که در ۱۴ سپتامبر به سمت تل‌آویو شلیک شد. در بیانیه ارتش آمده است که اقدام اخیر حوثی‌ها برای حمله به این کشور، هیچ آسیبی به همراه نداشته و تنها چند نفر هنگام جستجوی سرپناه دچار حملات اضطرابی شده یا مجروح شدند. حمله جدید حوثی‌ها پس از آن انجام شد که ارتش اسرائیل تایید کرد محمد حسین سرور، رئیس واحد پهپاد حزب‌الله را در حملات روز گذشته به بیروت کشته است.بر اساس گزارش‌ها، سرور به عنوان رابط حزب‌الله با حوثی‌ها عمل می‌کرده و به آن‌ها مشاوره می‌داده است.

نصرالدین عامر، رئیس خبرگزاری تحت حمایت حوثی‌ها در یمن یعنی «سبا» در شبکه ایکس تایید کرد که این حمله در انتقام کشته شدن سرور در لبنان انجام شده است

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها