رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641623

آخرین وضعیت مصدومان حادثه معدن طبس/ زندگی نباتی یک مصدوم

ساعت 24- مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار در معدن معدنجو در طبس توضیحاتی ارائه کرد.

«محمد علی آخوندی» مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا آمار جانباختگان حادثه انفجار در معدن معدنجو در طبس افزایش داشته است؟ گفت: 49 نفر در معدن جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به دلیل مرگ مغزی جان باخت، بنابراین تاکنون فوت 50 کارگر تایید شده است.

وی در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی فوت 51 کارگر مطرح شده است، آیا این آمار صحت دارد؟ گفت: یک نفر به صورت نباتی زندگی می‌کند و هنوز فوت این کارگر تایید نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی درباره آخرین آمار مصدومان بستری در بیمارستان تصریح کرد: آخرین باری که در این زمینه با دانشگاه تماس داشتم اعلام شد که یک مصدوم هنوز در بیمارستان طبس بستری است که به دلیل مشکلاتی که دارد قرار است، برای درمان‌های تکمیلی به مشهد اعزام شود.

آخوندی با بیان اینکه 4 مصدوم همچنان در بیمارستان‌‌های یزد بستری هستند، خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان نیز به بیرجند منتقل شده بود که اطلاع دقیقی از ترخیص یا عدم ترخیص وی از بیمارستان ندارم.

مدیرکل مدیریت بحران استان خراسان جنوبی

ایلنا 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها