رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641694

مخبر: شهید نیلفروشان مرد میدان و علم بود

ساعت 24- دستیار مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید نیلفروشان گفت: ایشان هم مرد میدان و عملیات بود و هم در صحنه علم و دانشگاه پیشرو و نمونه محسوب می‌شد.

محمد مخبر مشاور و دستیار مقام معظم رهبری با حضور در منزل سرلشکر پاسدار شهید عباس نیلفروشان مستشار ارشد سپاه در لبنان شهادت وی را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

مخبر در این دیدار، شهید نیلفروشان را انسانی با صلابت و طمانینه خواند که بزرگترین افتخار زندگی‌اش خدمت به انقلاب اسلامی در هر ماموریتی بود.

وی تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری را از جمله ویژگی‌های آن شهید بزرگوار دانست و اظهار داشت: شهید نیلفروشان هم مرد میدان و عملیات بود و هم در صحنه علم و دانشگاه پیشرو و نمونه محسوب می‌شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عروج این پاسدار انقلاب اسلامی در کنار دبیرکل حزب‌الله لبنان را نشانه‌ای برای خلوص و پاکی آن شهید و نمادی برای همبستگی در جبهه مقاومت خواند و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خانواده صبر و آرامش طلب کرد.

به گزارش تسنیم، سرلشکر عباس نیلفروشان در حین ماموریت مستشاری در بیروت در حمله‌ی هواییِ روز جمعه 6 مهرماه صهیونیست‌ها به درجه رفیع شهادت رسید‌.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها