رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641698

نمایندگی مدیران خودرو 777؛ خانواده‌ای از مشتریان وفادار

نمایندگی 777 مدیران خودرو، به عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین نمایندگی‌های مدیران خودرو در کشور، با ارائه خدمات فروش و پس از فروش ویژه به مشتریان خود، جایگاه اول فروش خودروهای مدیران خودرو را در دو سال اخیر کسب کرده است.

این نمایندگی با داشتن ۴ شعبه فعال در تهران و کرج، امکاناتی نظیر ثبت‌نام آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری، مشاوره دقیق و پیگیرانه، و اداره تحویل اختصاصی فراهم کرده است.

مدیران خودرو متمایز در خدمات پس از فروش

شرکت مدیران خودرو در کنار توسعه در زمینه تولید خودرو به همراه شریک تجاری چینی خود، چند سالی است که برای ایجاد ارتباط قوی‌تر با مشتریان، رویدادها و برنامه‌های متعددی را در قالب‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و خدماتی در دستور کار قرار داده است.

این رویدادها و گردهمایی‌ها به صورت جشن سالانه از سوی باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو (فن‌کلاب مدیران خودرو) به صورت منظم برگزار شده و به تدریج نمایندگی‌های فروش نیز به عنوان شرکای شرکت مادر، وارد این جریان شده و در سال‌های اخیر ایده‌ها و برنامه‌های متنوعی را برای برقراری ارتباط محکم‌تر با خریداران به انجام رسانده‌اند.

بر اساس اعلام رسمی شرکت مدیران خودرو در سال 1403، قرار است برنامه‌های اینچنینی با رویکرد مشتری‌مداری در سال 1403 در تعداد بیشتر اتفاق بیفتد و حداقل 30 هزار نفر از مشتریان محصولات مدیران خودرو در سراسر کشور در برنامه‌ها و کمپین‌های فرهنگی و تفریحی حضور پیدا کنند.

با توجه به رویکرد مدیران خودرو برای افزایش سطح تماس با مشتریان وفادار و هواداران برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم، نمایندگی 777 مدیران خودرو نیز از ماه‌ها قبل برای برگزاری برنامه‌هایی از این دست را آغاز کرده است.

برگزاری مراسم فن کلاب؛ یک روز خاطره‌انگیز با خانواده مشتریان 777

نمایندگی مدیران خودرو 777، با هدف تقویت ارتباط با مشتریان و قدردانی از وفاداری آن‌ها، مراسم‌های ویژه‌ای را در قالب گردهمایی‌های فن‌کلاب در روز ششم مهر ماه 1403 برگزار کرد. در این مراسم که با حضور خانواده‌های مشتریان برگزار شد، بعد از پذیرایی در اداره تحویل نمایندگی، شرکت‌کنندگان با خودروهای خود به یک کاروان منظم پیوستند و راهی باشگاه بولینگ و بیلیارد برج میلاد شدند. این روز پر از شور و نشاط با بازی‌های بولینگ و فعالیت‌های تفریحی برای کودکان، از جمله نقاشی محصولات مدیران خودرو، همراه بود. مشتریان همچنین از فرصت استفاده کرده و تجربیات خود از رانندگی و نگهداری خودروهای مدیران خودرو را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. در پایان مراسم، با اهدای هدایای ویژه و امضای بنر یادبود، این روز به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برای مشتریان نمایندگی 777 تبدیل شد.

تداوم مشتری‌مداری و همراهی همیشگی با مشتریان

نمایندگی 777 مدیران خودرو همواره تلاش کرده است تا ارتباط خود با مشتریان تنها به مرحله خرید خودرو محدود نشود. با برگزاری منظم رویدادهای فرهنگی و تفریحی نظیر گردهمایی‌های فن‌کلاب، این نمایندگی سعی دارد تجربه‌ای متفاوت و ماندگار برای مشتریان خود ایجاد کند. چنین برنامه‌هایی نه تنها فرصتی برای قدردانی از مشتریان وفادار است، بلکه نشان می‌دهد نمایندگی 777 به ایجاد یک ارتباط پایدار و مداوم با خریداران محصولات مدیران خودرو اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. با تداوم برگزاری این گردهمایی‌ها، نمایندگی 777 به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که حتی پس از خرید خودرو نیز همراه و پشتیبان آن‌ها.خواهد بود

خرید آسان محصولات مدیران خودرو با شرایط متنوع نقد و اقساط

نمایندگی 777 مدیران خودرو با ارائه شرایط خرید نقد و اقساط متنوع، امکان خرید محصولات مختلف این برند را برای مشتریان آسان‌تر کرده است. مشتریان می‌توانند از بین سه برند برتر اکستریم، فونیکس و ام وی ام، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند و با توجه به نیاز و توان مالی خود، از شرایط خرید مدیران خودرو چه به صورت پرداخت نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوند. این نمایندگی با ارائه طرح‌های مالی متنوع، سعی دارد تا تجربه خرید خودرو برای مشتریان به‌ویژه خانواده‌ها ساده و لذت‌بخش باشد.

نمایندگی 777؛ تجربه‌ای فراتر از خرید خودرو

نمایندگی 777 مدیران خودرو با بهره‌گیری از تجربه و دانش خود، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. از جمله ویژگی‌های برجسته این نمایندگی می‌توان به خدمات پس از فروش، ثبت‌نام آسان و بدون نیاز به مراجعه حضوری، اداره تحویل اختصاصی و برگزاری رویدادهای فرهنگی و تفریحی منظم اشاره کرد. این نمایندگی، با ارائه مشاوره‌های دقیق و پیگیرانه، مشتریان خود را در تمام مراحل خرید و پس از آن همراهی می‌کند. اگر به دنبال خرید خودرویی با خدماتی متفاوت و تجربه‌ای متمایز هستید، نمایندگی 777 مدیران خودرو بهترین انتخاب برای شماست.

لیست شعب نمایندگی مدیران خودرو 777

نمایندگی مدیران خودرو 777 شعبه سعادت آباد 02148000781

نمایندگی مدیران خودرو 777 شعبه یادگار امام 02148000444

نمایندگی مدیران خودرو 777 شعبه عظیمیه کرج 02634057700

نمایندگی مدیران خودرو 777 شعبه مهرشهر کرج 02634058800

لیست کارشو‌های مدیران خودرو 777

کارشو اطلس مال نیاوران 

کارشو مگا مال اکباتان

کارشو ارگ تجریش

کارشو اوپال سعادت آباد

کارشو مهراد مال عظیمیه

مدیران خودرو 777 پیشتاز در ارائه خدمات نوین خودرویی

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها