رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641731

ویژگی های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست ؟

ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست؟

 

ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست

اگر شما صاحب یک کسب‌و‌کار مانند کارگاه یا کارخانه هستید قطعا برای تمیز‌کردن محیط کار خود نیاز به یک جاروبرقی صنعتی یا جاروبرقی مرکزی دارید. وسیله‌ای که قابلیت جمع‌کردن آب و خاک را داشته باشد و موتور آن در ‌برابر جارو‌کشیدن مکانی با مساحت زیاد تاب بیاورد. حالا ما از کجا تشخیص دهیم برای انتخاب درست این وسیله باید به چه ویژگی‌هایی دقت کنیم؟

ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست؟

ویژگی‌های یک جاروبرقی صنعتی مناسب چیست؟ اصلا چرا این ویژگی‌ها باعث خوب‌بودن جاروبرقی صنعتی می‌شوند؟ آیا این ویژگی‌ها قابلیت جدیدی به این وسیله می‌دهند؟ این ویژگی‌ها خیلی نایاب هستند طوری که آن‌ها را فقط باید در محصولات گران‌قیمت جست‌و‌جو کنیم؟ با ما همراه باشید.

سطح فیلتراسیون بالای جاروبرقی

فیلتر جاروبرقی به‌خصوص نوع صنعتی نقش اساسی در عملکرد آن دارد. همه جاروبرقی‌های صنعتی دارای فیلتر اصلی و فیلتر ایمنی هستند. آن‌ها اجازه نمی‌دهند گرد‌و‌ِغبار وارد موتور شود یا آلودگی دوباره به محیط برگردد. به‌علاوه این قطعه از گرفتگی مسیر مکش جلوگیری می‌کند.

حالا اگر سطح فیلتراسیون بالا باشد این کار در عالی‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود و سیستم توانایی بیشتری در جذب ذرات و جلوگیری از پخش آن در فضای اطراف دارد. در نتیجه طول عمر وسیله شما بیشتر می‌شود. به همین علت است که یکی از جواب‌های سوال ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست، به‌کار‌بردن فیلتراسیون با سطح بالا است.

طراحی خوب چرخ‌های جاروبرقی

طراحی خوب چرخ‌های جاروبرقی

در طراحی یک جاروبرقی خوب به تمام جزئیات توجه می‌شود. چرخ‌ها باید به‌گونه‌ای باشند که بشود وسیله را سریع جا‌به‌جا کرد و زمان پیچیدن به‌راحتی چرخ‌ها دور بزنند. در محیط‌های کسب‌و‌کار به‌خاطر وجود دستگاه‌ها و ماشین‌آلات شما زیاد مجبور به چرخیدن می‌شوید. پس باید این نکته در طراحی جاروبرقی صنعتی رعایت شده باشد.

داشتن بدنه پلاستیکی یا پلی‌اتیلن جاروبرقی

شاید از خواندن این تیتر متعجب شوید. ممکن است بگویید بدنه فلزی که محکم‌تر است و در برابر ضربه مقاومت بیشتری نشان می‌دهد. اما در نظر داشته باشید اگر می‌خواهید این وسیله با هر شرایط جوی سازگاری داشته باشد انتخاب جاروبرقی صنعتی با بدنه پلاستیکی یا پلی‌اتیلن بهتر است.

جاروبرقی صنعتی با بدنه فلزی در هوای شرجی دچار زنگ‌زدگی و خوردگی می‌شود. این موضوع برای شهرهای کویری نیز صدق می‌کند. چون در این مناطق نیز هوا به‌شدت خشک است و در آب و خاک آن نمک وجود دارد. به همین علت ممکن است بدنه و موتور دستگاه به‌خاطر شرایط پیرامون و نمک با فلز واکنش نشان دهند و مانند هوای شرجی بدنه دجار خوردگی و زنگ‌زدگی شود.

توان مصرفی کم جاروبرقی

توان مصرفی یعنی میزان انرژی که موتور در واحد زمان مصرف می‌کند. بسیاری از خریداران این تصور را دارند که هرچه توان مصرفی جاروبرقی صنعتی بیشتر باشد مکش بهتری دارد. در‌صورتی‌که تولیدکنندگان این وسیله در سال‌های اخیر تلاش می‌کنند محصولاتی با توان مصرفی کم و مکش زیاد طراحی و ارائه کنند تا مصرف‌کنندگان هزینه انرژی کمتری را بپردازند.

وزن مناسب جاروبرقی

یکی دیگر از ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست؟ داشتن وزن مناسب. این دستگاه بیشتر برای محیط‌هایی مانند کارخانه و کارگاه استفاده می‌شود. حالا شما تصور کنید یک مکان بزرگ و وسیع وجود دارد که در هر قدم شما باید جاروبرقی سنگینی را با خود بکشید و جا‌به‌جا کنید.

قطعا سریع خسته می‌شوید و یک زمان کوتاه استراحت می‌کنید. یعنی چند متر را جارو می‌کشید و دوباره استراحت می‌کنید. برای همین، زمان بیشتری از شما گرفته می‌شود و با هربار جارو‌کردن تمام نیروی شما تحلیل می‌رود. پس قطعا داشتن وزن مناسب از ویژگی‌های مثبت جاروبرقی محسوب می‌شود.

ایجاد صدای کم جاروبرقی

جاروبرقی صنعتی یا جاروبرقی آب و خاک که صدای زیادی تولید می‌کند قطعا باعث آزار تمام افراد حاضر در محیط و کم‌شدن بازدهی می‌شود. شاید بگویید زمانی که محل کار تخلیه شد جارو می‌کشیم و با این فکر خود را قانع می‌کنید که اصلا بازدهی کار شما کم نمی‌شود. اما شما ممکن است در طول روز بارها به تمیز‌کردن ریزفلزهای برش‌خورده، مایعات و خاک روی زمین نیاز پیدا کنید.

تجهیزات قابل‌ دسترس جاروبرقی

از دیگر ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست؟ قطعا یکی از آن‌ها دسترسی به تجهیزات وسیله است. جاروبرقی شما اگر خراب بشود و نیاز به تعویض قطعه پیدا کنید ولی قطعه‌ای در‌دسترس نباشد، شما چه کاری می‌توانید انجام دهید؟

این موضوع برای کشور ما که تحریم‌های زیادی دارد قطعا نگران‌کننده‌ است. واقعا اگر به تجهیزات وسیله دسترسی نداشته باشید چه کاری می‌توانید بکنید؟ باید دوباره بروید و یک جاروبرقی صنعتی جدید بگیرید و مجدد برای خرید اقدام کنید. فقط به‌خاطر یک قطعه. فکرش هم آزار‌دهنده است. حالا برای اینکه با مشکلات تحریم مواجه نشویم چه کنیم؟ سعی کنید یک جاروبرقی صنعتی از برند ایرانی انتخاب کنید.

خرید جاروبرقی صنعتی از کسری، تجربه نهایت رضایت

خرید جاروبرقی صنعتی از کسری

ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست؟ خب قطعا این سوال برای خریدار هوشمند پیش می‌آید. چون قرار است برای این وسیله هزینه‌ای را بپردازد بنابراین، حق دارد با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهد تا به نتیجه مطلوب خود برسد. اما صرفا اینکه ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی خوب را بدانیم کافی ‌است؟ یعنی برند اهمیتی ندارد؟

ما نیاز داریم بعد‌از خرید برای مشکلات وسیله خود از خدمات پس‌از فروش استفاده کنیم. سوالات خود را از یک مشاور حاذق بپرسیم. پیشینه برند و میزان رضایت مشتری را بررسی کنیم. تنوع محصول زیاد ازنظر کارایی و قیمت برای انتخاب داشته باشیم تا با هر بودجه‌ای امکان خرید برای ما فراهم باشد. برای پیدا‌کردن قطعات و تعویض آن‌ها نیز نگران نباشیم. تمام این صفات در یک برند پیدا می‌شود.

برند جاروبرقی کسری با بیش‌ از 2 دهه تجربه در تولید محصولات با‌کیفیت و مرغوب با بیشترین رضایت مشتری که تمامی تولیدات آن نماد استاندارد ملی ایران را دارد. محصولاتی که متناسب با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده‌اند و بعد‌از آزمایش‌های دقیق کیفی به بازار ارائه می‌شوند‌. قطعا کسری با این خدمات نشان می‌دهد برای جلب رضایت مشتری تمام تلاش خود را می‌کند.

جمع‌بندی

ویژگی‌های یک جاروبرقی خوب صنعتی چیست؟ شما با بررسی نکات گفته‌ شده در این مقاله و طبقه‌بندی آن‌ها طبق اولویت و انتظاری که از وسیله خود دارید قطعا بهترین انتخاب را خواهید داشت. تعیین کامل و دقیق نیازهای کاربر و توجه به جزئیات مورد انتظار حین خرید، باعث ایجاد احساس رضایت می‌شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها