رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641789

مهدی طارمی فوق ستاره چمپیونز لیگ

ساعت 24 - مهدی طارمی، فوق‌ستاره شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود و پس از آن‌که دو پاس گل به آرناتوویچ و مارتینز داد، یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، بهتر از این نمی‌شد! مهدی طارمی یک شب فوق‌العاده را در سن‌سیرو سپری کرد و مرد شماره یک دیدار با ستاره سرخ بلگراد بود. مهاجم ایرانی توانست دو پاس گل به مارکو آرناتوویچ و لائوتارو مارتینز بدهد و پس از این‌که تیمش صاحب ضربه پنالتی شد، پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

در دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر در استادیوم سن‌سیرو میزبان ستاره سرخ بلگراد بود. از چند روز قبل مشخص بود که مهدی طارمی به‌واسطه عملکرد خوب چند وقت اخیرش، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. مهاجم ایرانی که شب فوق‌العاده‌ای در اتحاد برابر منچسترسیتی داشت، نشان داد که هرگز به‌عنوان یک نیمکت‌نشین به اینتر نیامده است.

با این‌حال، اینزاگی در دربی میلان تصمیم گرفت از طارمی استفاده نکند که این امر با انتقاد هواداران از سرمربی همراه شد؛ چراکه نراتزوری در دقایق پایانی گل دوم را دریافت کرد و تن به شکست داد. مهاجم ایرانی در دیدار بعدی برابر اودینزه نیز نیمکت‌نشین بود و در دقایق پایانی به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند که مردود شد. [

حضور خوب طارمی در بازی‌های اینتر و آمادگی در تمرینات و همچنین تقویم فشرده بازی‌ها باعث شد تا اینزاگی تصمیم بگیرد به مارتینز و تورام استراحت دهد و طارمی را به همراه آرناتوویچ از ابتدا به زمین بفرستد. مهدی در نیمه نخست یک پاس گل به دومفریس داد که مردود اعلام شد؛ اما در نیمه دوم بود که موتور او روشن شد.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها