رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641805

حقوق این استان های کانادا افزایش پیدا کرد!

در اکتبر 2024، چندین استان کانادا نرخ‌های دستمزد خود را افزایش خواهند داد. این تغییرات در استان‌های انتاریو، منیتوبا، ساسکاچوان و جزیره پرنس ادوارد رخ داده است. در ادامه دلایل آن و مقدار افزایش حقوق را با هم بررسی خواهیم کرد.

افزایش حقوق استان‌های کانادا

افزایش دستمزد انتاریو

از اول اکتبر 2024، حداقل دستمزد انتاریو از 16.55 دلار به 17.20 دلار در ساعت افزایش خواهد یافت که نشان دهنده افزایش 3.93 درصدی است.

  • مزد دانشجویی: حداقل دستمزد دانش‌آموزان زیر 18 سال که به صورت نیمه وقت (28 ساعت یا کمتر در هفته در طول دوره تحصیلی) کار می‌کنند به 16.20 دلار در ساعت افزایش خواهد یافت.
  • مزد کارگر خانگی: کارگران خانگی، مانند افرادی که در خانه برای کارفرمایان کار می‌کنند، شاهد افزایش حقوق خود از 18.20 دلار به 18.90 دلار در ساعت خواهند بود.

افزایش دستمزد منیتوبا

استان منیتوبا از اول اکتبر 2024، حداقل دستمزد خود را از 15.30 دلار به 15.80 دلار در ساعت افزایش خواهد داد. این افزایش به عنوان بخشی از تلاش‌های استان برای همراستا کردن دستمزدها با شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) است که تورم را اندازه‌گیری می‌کند. هدف این است که درآمد کارگران را با افزایش هزینه کالاها و خدمات در یک سطح نگه دارد.

افزایش حقوق استان منیتوبا

چه چیزی پشت این تغییر است؟

منیتوبا پیش از این در سال 2023، حداقل دستمزد خود را در دو مرحله به مجموع 1.80 دلار افزایش داده بود. استان منیتوبا متعهد شده است که حداقل دستمزد را به صورت سالانه و سال 2025 بررسی و تنظیم کند.

افزایش دستمزد ساسکاچوان

ساسکاچوان از اول اکتبر 2024 آماده افزایش حداقل دستمزد خود از 14.00 دلار به 15.00 دلار در ساعت است که نشان دهنده افزایش 7.14 درصدی است. این یک گام مهم برای کارگران این استان است. زیرا ساسکاچوان همچنان دستمزدهای خود را با شرایط اقتصادی در یک سطح نکه می‌دارد.

ساسکاچوان مانند سایر استان‌ها، نیاز به به‌روزرسانی‌های دوره‌ای استانداردهای دستمزد برای حمایت از کارگران دارد. آخرین افزایش دستمزد در این استان، در ماه اکتبر 2023 انجام شد و استان متعهد شده است که همراستا با تورم، حقوق را نیز متناسب‌سازی کند.

افزایش دستمزد جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد نیز حداقل دستمزد خود را از 15.40 دلار به 16.00 دلار در ساعت، از اول اکتبر 2024 افزایش خواهد داد. افزایش حقوق قبلی این استان در ماه آوریل بوده است.

جزیره پرنس ادوارد با این نرخ جدید، قصد دارد از نیروی کار خود در جهت مقابله با چالش‌های اقتصادی حمایت کند. با ادامه افزایش قیمت کالاها و خدمات اساسی، افزایش دستمزدها ثبات مالی بهتری را برای کارگران فراهم خواهد کرد.

افزایش دستمزد جزیره پرنس ادوارد

بررسی نرخ‌های فعلی و آینده دستمزد در سراسر کانادا

افزایش حداقل دستمزد تعیین شده برای اکتبر 2024 در استان‌های مختلف کانادا مطابق با تورم و افزایش هزینه‌های زندگی در این کشور است.

در حال حاضر بالاترین دستمزد در کشور با 17.40 دلار در ساعت برای بریتیش کلمبیا است که افزایش دستمزد این استان در اول ژوئن 2025 اتفاق می‌افتد.

حداقل دستمزد استن‌های کانادا از اول اکتبر 2024:

  • انتاریو: 17.20 دلار در ساعت
  • منیتوبا: 15.80 دلار در ساعت
  • ساسکاچوان: 15.00 دلار در ساعت
  • جزیره پرنس ادوارد: 16.00 دلار در ساعت

به طور خلاصه، افزایش حداقل دستمزد در استان‌های کانادا نشان دهنده تعهد کشور به دستمزدهای عادلانه و برابری اقتصادی است. با تنظیم دستمزدها مطابق با تورم و هزینه‌های زندگی، استان‌ها برای ایجاد یک بازار کار پایدارتر تلاش می‌کنند که در آن کارگران به طور منصفانه برای تلاش‌های خود پاداش دریافت کنند.

در نهایت اگر شما هم قصد مهاجرت یا کار کردن در کانادا را دارید، راه‌های زیادی پیش روی شما است. اما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا یک سفر به کانادا داشته باشید تا با حال و هوا و لایف استایل این کشور آشنا شوید. برای این منظور می‌توانید با اخذ ویزای توریستی کانادا به مدت 6 ماه به این کشور سفر کنید و با تمام مزایا و معایب آن آشنا شوید.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها