رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641824

مدنی خبر داد؛

محکومیت قاچاقچی دارو به پرداخت ۴۱۱ میلیارد ریال جزای نقدی

ساعت 24- مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: قاچاقچی دارو در مشهد به پرداخت ۴۱۱ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سیدمرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق انواع دارو به ارزش ۳۶۵ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده اتهامات انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط داروهای کشف شده، متخلف را برای نگهداری دارو قاچاق به پرداخت ۳۶۵ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم و برای فروش دارو قاچاق به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال محکوم کرد.

مدنی گفت: شعبه همچنین مبلغ ۲۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال برای بها مال از دست رفته به مبلغ جریمه اضافه و در مجموع متخلف به میزان ۴۱۱ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه نماینده تعزیرات حکومتی و کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در بازرسی از یک انبار غیر مجاز با کشف داروهای قاچاق، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها