رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641835

پزشکیان: در قطر پیرامون وضعیت منطقه گفتگو می‌کنم

ساعت 24- رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به قطر گفت: در مجمع گفتگوی همکاری آسیا با کشورهای آسیایی درباره وضعیت بحرانی منطقه، جنایات اسرائیل و عدم‌پایبندی به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی و هم‌چنین هدف قراردادن انسان‌های بی‌گناه گفت‌وگو خواهیم کرد.

 مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ظهر امروز، چهارشنبه، در فرودگاه مهرآباد تهران، پیش از عزیمت به قطر طی سخنانی بیان کرد: این سفر به‌دعوت رسمی امیر قطر شکل می‌گیرد و قرار است در  مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا حضور یابیم.

وی افزود: در این سفر دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ نخست اینکه با دولت قطر گفت‌وگوهایی درباره اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و سرمایه‌گذاری داشته باشیم و تفاهم‌نامه‌هایی امضا خواهد شد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: گفت‌وگو درباره وضعیت منطقه و این‌که کشورهای اسلامی در این زمینه چه همکاری‌هایی داشته باشند، انجام خواهد شد.

پزشکیان گفت: در مجمع گفتگوی همکاری آسیا با کشورهای آسیایی درباره وضعیت بحرانی منطقه، جنایات اسرائیل و عدم‌پایبندی به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی و هم‌چنین هدف قرار دادن انسان‌های بی‌گناه گفت‌وگو خواهیم کرد، در این گفت‌وگوها می‌کوشیم به‌سوی یک زبان مشترک برای توقف جنایات گام برداریم.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی اگر دست از جنایات خود برندارند شاهد عکس‌العمل سخت‌تری خواهند بود.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: با کشورهای آسیایی درباره مشکلات و مسائل امنیتی نیز صحبت خواهیم داشت و امیدواریم که به وحدت و انسجام لازم برسیم و دشمنان را از طمع ایجاد شورش در خاورمیانه دور کنیم.

به گزارش تسنیم، سفر وی دوروزه است و برخی وزرا رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند، و دیدارهای دوجانبه در این سفر برنامه‌ریزی شده است.

تسنیم 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها