رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 641845

پزشکیان پیش از عزیمت به قطر:

اگر اسرائیل دست از جنایت بر ندارد عکس‌العمل‌های سخت‌تری خواهد دید

ساعت 24- اگر اسرائیل دست از جنایت بر ندارد عکس‌العمل‌های سخت‌تری خواهد دید
پزشکیان پیش از عزیمت به قطر تاکید کرد: این گفتگوها برای این است که بتوانیم صهیونیست‌ها را وادار کنیم که دست از جنایاتشان بردارند؛ در غیر این صورت با عکس‌العمل‌های سخت‌تری مواجه خواهند شد.

مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز چهارشنبه پیش از عزیمت به دوحه به منظور دیدار رسمی از این کشور و نیز شرکت در اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا، درباره اهداف و اهمیت این سفر گفت: این سفر به دعوت رسمی امیر محترم قطر برای دیداری دوجانبه و نیز شرکت در مجمع گفتگوی همکاری آسیا برگزار می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه مجمع گفتگوی همکاری آسیا، بستری برای گفتگو میان کشورهای آسیایی است و در جریان این سفر دو هدف را پیگیری می‌کنیم، افزود: یک هدف این است که با دولت قطر گفتگوهایی در رابطه با تعاملات اقتصادی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و اجتماعی داشته باشیم و اسناد همکاری نیز آنجا امضا خواهند شد.

پزشکیان ادامه داد: در جریان این سفر همچنین در رابطه با وضعیت منطقه و اینکه کشورهای اسلامی به چه شکلی با هم همکاری کنند، گفتگو خواهیم کرد. طبیعتاً در مجمع گفتگوی همکاری آسیا که متشکل از کشورهای آسیایی است نیز درباره وضعیت بحرانی منطقه، جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی در منطقه انجام می‌دهد، عدم پایبندی این رژیم به قوانین بین‌المللی و هدف قرار دادن انسان‌های بی‌گناه، زنان، بچه‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس گفتگو خواهیم کرد.

رئیس جمهور اظهار داشت: در این گفتگوها به دنبال ایجاد یک زبان و نگاه مشترک در بین همه کشورها هستیم تا بتوانیم با اقدام مشترک صهیونیست‌ها را وادار کنیم دست از جنایت‌هایشان بردارند و اگر غیر از این بخواهند کاری کنند، طبیعتاً عکس‌العمل‌های سختی خواهند دید.

پزشکیان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم در دیدارها با امیر قطر و دیگر مقاماتی که آنجا هستند به یک نگاه و به یک زبان مشترک برسیم، تصریح کرد: وزرای خارجه کشورهای آسیایی نیز آنجا جلسه خواهند داشت و درباره مشکلات و مسائل امنیتی در منطقه و تفاهماتی که باید با هم داشته باشند، گفتگو خواهند کرد. امیدوارم این گفتگوها بتواند ما را به وحدت و انسجام برساند و دشمنان را از طمع اینکه بخواهند در خاورمیانه شورش و بلوایی راه بیندازند، دور کند و مایوس نگه دارد.

مهر 

قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها