رفتن به محتوا
کد خبر 641989

سامانه «سیما تاکسی» در تهران راه اندازی شد

ساعت 24 - ایرنا- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از راه‌اندازی سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، شادی مالکی روز شنبه با اشاره به عملیاتی شدن سامانه جامع مدیریتی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی (سیما تاکسی) پس از گذشت بیش از یک دهه اظهار کرد: با توجه به مشکلات و ایرادات موجود در سامانه سیما تاکسی و مخاطرات امنیتی موجود به علت قدیمی بودن تکنولوژی زبان برنامه نویسی و عدم امکان بروزرسانی سامانه مطابق با نیازهای سازمان و تاکسیرانان، تغییر سامانه مذکور در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته سامانه سیما تاکسی پلاس عملیاتی و جایگزین سامانه قبلی شد. مالکی تصریح کرد: با عملیاتی شدن این سامانه مشکلات موجود مانند محدودیت تعداد کاربران، عدم دسترسی به سامانه در بستر اینترنت و مخاطره‌های امنیتی نرم افزار مرتفع شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: همچنین امکان ارائه برخی خدمات غیر حضوری به رانندگان از طریق اپلیکیشن، مجوز تاکسیرانی الکترونیکی و نیز اتصال به درگاه‌های دولتی و اخذ وب سرویس‌های استعلامات مورد نیاز فراهم می‌شود.

مالکی تاکید کرد: مدیریت جامع امور مربوط به تاکسیرانی، رانندگان و شرکت ها بر اساس فرآینده‌های قانونی تعریف شده، ارائه گزارش‌های متنوع، ثبت و رسیدگی به تخلفات رانندگان تاکسی از دیگر قابلیت‌های این سامانه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها