رفتن به محتوا
کد خبر 642147

دوربین مداربسته سولار خورشیدی با بهترین قیمت

نسل جدید دوربین‌های مداربسته با استفاده از پنل‌های خورشیدی کار می‌کنند.

به این صورت که دوربین از انرژی برق ذخیره‌شده در باتری، برای مواقعی که نور خورشید در دسترس نیست، تغذیه می‌کند. دوربین سولار خورشیدی شرایطی را فراهم می‌سازد تا در مکان‌هایی که برق وجود ندارد، بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم یا کابلی بتوان از آن‌ها برای نظارت و امنیت استفاده کرد. شاید علت محبوبیت این دوربین‌ها نیز همین موضوع است. برای آشنایی بیشتر با مزایا و ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته، تا انتها با ما باشید.

علل محبوبیت استفاده از دوربین‌های خورشیدی در مکان‌های مختلف

دوربین‌ خورشیدی از فناوری‌هایی مانند تشخیص چهره، حسگر حرکتی و ارتباط از طریق وای‌فای یا اینترنت 4G برخوردار هستند. دوربین‌ها باوجود چنین تکنولوژی می‌توانند به‌سرعت ویدئو یا اعلان را به افراد در هرجایی که هستند، بفرستند.

کاربردهای بسیار گسترده

ازآنجایی‌که این دوربین‌ها انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارند، می‌توان آن‌ها را برای محل‌هایی که امکان استفاده از برق وجود ندارد، مانند مزارع و باغ‌ها استفاده کرد. دوربین سولار خورشیدی به‌خوبی می‌تواند مناطق وسیعی را پوشش دهد.

اقتصادی و به‌صرفه

استفاده از دوربین‌های خورشیدی در بلندمدت می‌تواند به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. به‌دلیل وجود باتری‌هایی که انرژی را ذخیره می‌کند، این دوربین‌ها نیازی به برق ندارند. هزینه‌های نصب آن‌ها نیز به‌دلیل عدم نیاز به کابل‌کشی، به مقدار زیادی کاهش می‌یابد.

مقاوم در برابر شرایط گوناگون محیطی

به جهت اینکه از دوربین‌ها معمولا در فضای باز استفاده می‌شود، این ابزارها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در شرایط جوی گوناگون مقاوم عمل کنند. معمولا دوربین‌های خورشیدی به‌صورت ضد آب و گردوغبار تولید می‌شوند و در دماهای پایین عملکرد بسیار خوبی دارند. شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید در هوای مه‌آلود یا تاریک از آن‌ها استفاده کنید.

فرایند نصب آسان

برای نصب دوربین سولار خورشیدی به هیچ‌گونه کابل‌کشی نیازی نیست. این موضوع به میزان زیادی در هزینه‌ها و زمان صرفه‌جویی می‌کند. همچنین سبب می‌شود، نصب با سرعت بیشتری انجام گیرد.

استفاده از انرژی پاک

عدم استفاده از برق و انرژی الکتریسیته توسط این دوربین‌ها موجب می‌شود دی‌اکسیدکربن کمتری وارد محیط‌زیست شود.

دوربین‌ مداربسته خورشیدی چه مزایایی دارد؟

در این بخش برخی از مزایای دوربین خورشیدی را با هم مرور می‌کنیم، این مزایا عبارتند از:

  • این دوربین‌ها به‌راحتی و به‌صورت بی‌سیم کار می‌کنند و از هر نظر برای افراد ایده‌آل هستند.
  • درگاه حافظه Micro SD دوربین‌های مداربسته تصاویر را تا زمان مشخصی روی دوربین ذخیره می‌کند.
  • دوربین‌های مداربسته ویژگی Loop Recording نیز دارند؛ بنابراین، در صورت پرشدن حافظه، به‌طور خودکار تصاویر قدیمی پاک می‌شود.
  • دوربین‌ سولار خورشیدی از استانداردهای ip66 بهره می‌برد؛ بنابراین، در هوای برفی، بارانی یا مه‌آلود تصاویر را ضبط می‌کند.
  • دوربین خورشیدی بدون هیچ اختلالی در شب و فضای تاریک نیز کار خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.
  • سنسور PIR به‌کاررفته در دوربین‌های مداربسته باعث می‌شود هر تحرکی را به‌سرعت تشخیص دهند.
  • در دوربین خورشیدی امکان انتقال صدا به‌صورت دوطرفه نیز وجود دارد.
  • به‌دلیل عدم نیاز به کابل‌کشی در فرایند نصب، این دوربین‌ها را می‌توان خیلی راحت جابه‌جا کرد.
  • دستگاه‌ها از طریق نور خورشید انرژی موردنیاز خود را تامین و ذخیره می‌کنند؛ بنابراین، در طول شبانه‌روز به‌صورت مداوم روشن هستند.

دوربین مداربسته خورشیدی چگونه نصب می‌شود؟

نصب و تنظیم دوربین‌های امینتی باید به‌درستی و توسط یک تیم حرفه‌ای انجام شود تا بازدهی دلخواه را داشته باشد. در اینجا به‌صورت کلی به فرایندی که برای نصب این دوربین‌ها لازم است، اشاره می‌کنیم.

انتخاب نقطه مناسب برای نصب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در حین نصب دوربین سولار خورشیدی باید رعایت شود، انتخاب مکان نصب آن‌هاست. محلی که برای نصب دوربین انتخاب می‌شود، علاوه‌بر دید خوب روی محدوده موردنظر، باید نور خورشید را نیز دریافت کند. قراردادن دوربین‌ها در سایه، مانع از ذخیره انرژی می‌شود.

نصب‌کردن پنل خورشیدی

پس از انتخاب محل نصب دوربین، باید پنل خورشیدی را روی آن نصب کنید. همان‌طور که اشاره کردیم، پنل باید به‌صورت کامل در معرض نور خورشید باشد تا به‌خوبی انرژی را جذب و ذخیره سازد.

تنظیم‌کردن دوربین

دوربین باید به پایه یا چیزی محکم تکیه داده شود تا زاویه دید بسیار مناسب و وسیعی روی محل موردنظر داشته باشد.

تست‌کردن سیستم

پس از اینکه مراحل نصب دوربین به‌خوبی پایان یافت، به‌منظور اطمینان از اینکه عملکرد مناسبی دارد، باید آن را تست کنید تا در صورت وجود هر مشکلی آن را برطرف کنید.

دوربین‌ سولار خورشیدی چگونه شارژ شده و انرژی را ذخیره می‌کند؟

دوربین‌های خورشیدی از طریق صفحه سولاری که روی آن‌ها قرار دارد، شارژ می‌شوند. جنس این صفحه‌ها مونو کریستال است. مهم‌ترین ویژگی پنل‌های کریستال این است که در هوای ابری با نور کم نیز می‌توانند باتری دوربین را شارژ کنند. وجود این پنل‌ها موجب می‌شود که دوربین‌ها در روز به‌طور کامل روشن باشند و در شب که نور آفتاب وجود ندارد، از انرژی ذخیره شده در باتری استفاده کنند. هنگامی که نور نباشد، باتری سولار یا بک‌آپ قادر است تا دور روز دوربین را تغذیه کرده و روشن نگه دارد و همچنان تصاویر را برای شما بفرستد.

انواع دوربین‌های خورشیدی و قابلیت‌های آن‌ها

دوربین‌ سولار خورشیدی انواع گوناگونی دارد که در اینجا چند نمونه از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. همه گزینه‌های زیر از قابلیت‌هایی مانند چرخش 360 درجه و امکان زوم دیجیتال تا 5 ایکس برخوردار هستند. یکی از بهترین آن‌ها دوربین اسپیدام دو لنز سولار سیمکارتی می باشد.

  • دوربین‌های مداربسته خورشیدی مدل V380
  • دوربین‌های مداربسته خورشیدی Ring
  • دوربین‌ مداربسته سولار مدل KKMoon
  • دوربین مداربسته خورشیدی Funxwe

قیمت دوربین‌های مداربسته خورشیدی

همان‌طور که در بخش‌های قبلی ذکر کردیم، دوربین‌های خورشیدی قابلیت‌های متعدد و منحصربه‌فردی دارند. به همین خاطر قیمت دوربین خورشیدی با توجه‌ به کارایی و ویژگی‌هایی که دارد، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و حتی افرادی که بودجه کمی دارند نیز می‌توانند آن را خریداری کنند.

خرید دوربین خورشیدی به‌ صورت اینترنتی

مجموعه دوربین وای فای به‌منظور رفاه حال هموطنان عزیز شرایطی را مهیا کرده است تا متقاضیان بتوانند از هر نقطه ایران با خیال راحت و به‌صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند. این امکانات عبارتند از:

امکان دریافت مشاوره به‌ صورت رایگان

اگر برای خرید دوربین سولار خورشیدی دچار سردرگمی هستید و نمی‌دانید از چه مدل دوربین خورشیدی باید برای فضای مدنظر خود استفاده کنید، می‌توانید به‌صورت رایگان مشاوره بگیرید. کارشناسان تمام راهنمایی‌های لازم برای یک خرید خوب را در اختیار شما قرار می‌دهند. بدین ترتیب متقاضیان می‌توانند بهترین سیستم حفاظتی را متناسب با محیط و شرایطی که دارند، تهیه کنند.

ارسال به‌ موقع و سریع

تیم پشتیبانی بلافاصله پس از ثبت سفارش‌ها برای آماده‌سازی آن‌ها و تحویل به مشتری اقدام می‌کند؛ به همین خاطر محصول خریداری شده در اسرع‌وقت به دست شما خواهد رسید.

قیمت مقرون‌ به‌ صرفه

به علت فروش مستقیمی که این مجموعه دارد و عدم وجود واسطه‌ها، قیمت پایه محصولات بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه است. مناسب‌ بودن قیمت‌ها به‌هیچ‌ عنوان دلیلی بر بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. مشتریان می‌توانند اجناس موردنیاز خود را بدون هیچ نگرانی خرید کنند.

نتیجه‌گیری

دوربین سولار خورشیدی نه‌تنها به‌عنوان یکی از روش‌های امنیتی و حفاظتی مناسب و کارآمد شناخته می‌شود؛ بلکه با عدم نیاز به برق، جزو فناوری‌های دوستدار محیط‌زیست به‌حساب می‌آید. خوشبختانه روزبه‌روز به تعداد افرادی که تمایل دارند از فناوری‌های سبز استفاده کنند، افزوده می‌شود. به همین جهت دوربین‌های خورشیدی یکی از محبوب‌ترین فناوری‌های امنیتی در بین مصرف‌کنندگان به شمار می‌روند.

فروشگاه دوربین وای فای https://dorbinwifi.com/ بیش‌ از 10 سال است که در زمینه دوربین‌های امنیتی و سیستم‌های حفاظتی فعالیت دارد. تیم این مجموعه در فیلد کاری خود بسیار حرفه‌ای است. برای اطلاع از قیمت انواع دوربین‌ مداربسته خورشیدی یا خرید می‌توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها