رفتن به محتوا
کد خبر 642575

ایران 4-۱ قطر1 کامبک زدیم و انتقام گرفتیم

ساعت 24 - تیم ملی ایران و قطر در چارچوب هفته چهارم دیدارهای مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران و قطر در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دوبی امارات به مصاف هم رفتند و درخشش فوق‌العاده سردار آزمون و رقم زدن یک کامبک شیرین، با نتیجه ۴ بر ۱ به سود ایران به اتمام رسید.

میزبانی این دیدار با تیم ملی کشورمان بود که قرار بود بازی دو تیم در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شود اما با دستور ای اف سی این دیدار باید در کشور ثالث برگزار می‌شد و در نهایت فدراسیون فوتبال نیز امارات را برای میزبانی خود از قطر انتخاب کرد.

تیم ملی کشورمان که در دو هفته ابتدایی امتیازات کامل را کسب کرده بود در هفته سوم مقابل ازبکستان متوقف شد و صدر را نیز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در اختیار نداشت و در این دیدار به دنبال کسب هر سه امتیاز بود تا به نوعی از سلب میزبانی این دیدار آسیبی ندیده باشد.

قطر که در این دیدار گل اول بازی را به ثمر رساند در ادامه گرفتار عملکرد درخشان سردار ایرانی شد و مهاجم تیم ملی با به ثمر رساندن دو گل و یک پاس گل کامبک شیرینی را در امارات رقم زد. محمد محبی نیز گل چهارم لیران را روی یک ضربه کرنر در دقایق پایانی زد تا او نیز مثل سردار دبل کرده باشد.

ترکیب ایران:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، امید نورافکن، سید محمد کریمی، سعید عزت‌الهی، محمد محبی، مهدی طارمی، سردار آزمون، مهدی قائدی

ترکیب قطر:

مشعل برشم، طارق سلمان، عبدالکریم حسن، عبدالعزیز حاتم، جاسم جابر، ادمیلسون جونیور، اکرم عفیف، لوکاس مندز، بوعلام خوخی، معز علی، احمد فتحی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها