رفتن به محتوا
کد خبر 642619

هشت واحد کارواش آلاینده در شهر قدس پلمب شد

ساعت 24- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس از پلمپ هشت واحد کارواش آلاینده و فاقد سیستم تصفیه فاضلاب توسط کارشناسان این اداره خبر داد.

 سعید محمودی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس با اشاره به اینکه پساب واحدهای مورد نظر بدون هیچ‌گونه تصفیه و به صورت خام وارد منبع پذیرنده می‌شد گفت: این امر سبب آلودگی آب‌های زیرزمینی و تهدید علیه بهداشت عمومی شده و از این رو پس از صدور اخطاریه‌های متعدد زیست محیطی و عدم توجه واحدها به اخطاریه‌ها، معرفی واحدهای مذکور به مراجع قضائی اقدام و در نهایت با دستور مراجع قضائی کلیه واحدها پلمب شدند.

محمودی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است و هیچ گونه توجیهی برای تخلف در این زمینه قابل قبول نیست، اظهار داشت: پلمب این واحدها به‌عنوان یک گام موثر در راستای مقابله با آلودگی‌های زیست‌محیطی و اجرای قانون در زمینه حفاظت از منابع طبیعی و سلامت عمومی تلقی می‌شود و امید است که شاهد افزایش رعایت استانداردهای زیست‌محیطی در سایر واحدهای خدماتی نیز باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: احداث سیستم تصفیه فاضلاب برای واحدهای آب بر علاوه بر جلوگیری از آلودگی محیط زیست، صرفه جویی در مصرف آب را نیز به دنبال خواهد داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها