رفتن به محتوا
کد خبر 643076

ناترازی برق در کشور و راهکارهای گذار از چالش کمبود انرژی

...



ساعت 24 - کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران در یک ویدئوکلیپ با عنوان «ناترازی برق در کشور» ضمن تبیین وضعیت ناترازی برق در کشور، راهکارهای کوتاه‌مدت و بلندمدت را در جهت گریز از این وضعیت ارائه کرد.

کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران که در دوره دهم هیات نمایندگان بخش عمده‌ای از ماموریت خود را رسیدگی به ناترازی‌ها حوزه انرژی تعریف کرده است، در راستای پیشبرد برنامه‌های خود و در راستای هدف «انجام مطالعات تطبیقی در زمینه توسعه صنعت انرژی، آب و برق به منظور افزایش بهره‌وری و کارایی در این صنایع و رفع چالش‌های صنایع و خانوار در کمبود برق» گزارشی تهیه کرده که با همکاری روابط عمومی به صورت یک ویدئوکلیپ تدوین و منتشر شده است تا در دسترس فعالان اقتصادی و علاقمندان قرار گیرد.

مریم فدایی، معاون امور کمیسیون‌ها و هیات نمایندگان اتاق تهران با اعلام این خبر توضیح داد: موضوع ناترازی برق به عنوان یکی از چالش‌های اصلی فعالان اقتصادی در دستور کار کمیسیون انرژی و محیط زیست در دوره دهم هیات نمایندگان اتاق قرار دارد. در این مسیر با برگزاری نشست‌های کارشناسی و با همکاری تشکل‌های حوزه برق، راهکارها و پیشنهادات فعالان این حوزه درقالب بسته سیاستی پیرامون توسعه زیرساخت برق احصا و تدوین شده است.

او افزود: کمیسیون مذکور به منظور اثرگذاری هر چه بیشتر این بسته پیشنهادی، تبیین شرایط ناترازی برق در کشور و ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت و بلندمدت برای عبور از این وضعیت، گزارشی تصویری با عنوان «ناترازی برق در کشور» تهیه کرده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، فدایی ادامه داد: اتاق تهران آمادگی دارد با تشکیل کارگروه‌های مشترک کارشناسی با مسئولان ذی‌ربط، به تعمیق شناخت ابعاد حقوقی، فنی و اقتصادی هر یک از پیشنهادات ارائه شده در این گزارش تصویری بپردازد.

 معاون امور کمیسیون‌ها و هیات نمایندگان اتاق افزود: کمیسیون انرژی و محیط زیست تلاش کرده است با بهره‌گیری از ابزارهای کاربردی، گام‌های موثری در راستای ارتقاء آگاهی و عملکرد اثربخش، نظارت مسئولانه و رفتار اخلاقی در جهت تامین انتظارات ذی‌نفعان متعدد در بنگاه‌ها یا فعالیت‌های اقتصادی بردارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها