رفتن به محتوا
کد خبر 74679

بگذارید بچه‌ها بیرون از خانه بازی کنند تا سالم باشند

ساعت 24 زمین‌های بازی با داشتن محیطی طبیعی مانند درختان ، گیاهان و ارتفاعات متغیر ، تاثیر مثبت روی سلامت و بهبود رفتارهای اجتماعی کودکان دارند . این فضاها به بچه‌ها فرصت یادگرفتن درباره خطرات و شناختن حد و مرزشان را می‌دهند .

بگذارید بچه‌ها بیرون از خانه بازی کنند تا سالم باشند
یافته‌ها نشان می‌دهد ، بازی‌های بیرون از خانه نه تنها برای سلامت بچه‌ها خوب است بلکه تشویق به خلاقیت ، مهارت‌های اجتماعی و انعطاف‌پذیری هم می‌کند . بچه‌هایی که فعالیت‌های بدنی دارند ، بالا و پایین می‌پرند ، روی ناهمواری‌ها بازی و جهش دارند و زمین می‌خورند ، از نظر فیزیکی و اجتماعی سالم‌ترند . به گفته دانشمندان ، فضای بازی ریسک پذیر باعث افزایش تعاملات اجتماعی ، خلاقیت و انعطاف پذیری در بچه‌ها می‌شود .
این نتایج مثبت ، نشان‌دهنده اهمیت فرصت‌هایی است که دربازی بیرون از خانه برای بچه‌ها به وجود آمده و موجب سلامت و سبک زندگی پرتحرک می‌شود . زمین‌های بازی با داشتن محیطی طبیعی مانند درختان ، گیاهان و ارتفاعات متغیر ، تاثیر مثبت روی سلامت و بهبود رفتارهای اجتماعی کودکان دارند . این فضاها به بچه‌ها فرصت یادگرفتن درباره خطرات و شناختن حد و مرزشان را می‌دهند . توجهات ایمنی مانند آسیب‌ دیدن ، دلیل اصلی محدود کردن بازی‌های بیرون از خانه توسط خانواده است . به گزارش ساعت 24،استانداردهای ایمنی زمین بازی و کنترل بیش از حد ، مانع قرار گرفتن در شرایط ریسک پذیر می‌شود . محققان می‌گویند ، با در نظر گرفتن تدابیر عاقلانه ، تمرین ، محیط را برای بازی ریسک پذیر در بیرون از خانه فراهم نمایید تا میان امنیت بچه‌ها و نتایجی که می‌خواهید برای سلامت‌شان کسب کنید تعادل ایجاد شود .
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها