رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 76442

احتمال حذف بخش های پلاستیکی بدنه آیفون

ساعت 24- یکی از نقاط ضعف طراحی آیفون علیرغم ظاهر زیبایش نوارهای پلاستیکی اضافه شده به بدنه آن است که موجب برخی نارضایتی ها شده است به همین دلیل بخش های پلاستیکی بدنه آیفون در آینده نزدیک حذف خواهد شد.

احتمال حذف بخش های پلاستیکی بدنه آیفون
اگر چه این نوارهای پلاستیکی موجب تقویت سیگنال های ارسالی و دریافتی گوشی می شود، اما تداخل آن با بدنه آلومینیومی آیفون گاهی بر کیفیت آنتن دهی تلفن همراه تاثیر منفی می گذارد.

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از این نوارهای پلاستیکی خوشتان نمی آید، می توانید در آینده نزدیک مدل های جدیدتر آیفون را خریداری کنید. چون خود اپل هم تصمیم به حذف این نوارها گرفته است.

بر اساس حق اختراعی که به تازگی توسط اپل ثبت شده این شرکت راهی برای حذف نوارهای پلاستیکی افزوده شده به بدنه آیفون پیدا کرده و قصد دارد به جای آنها از یک ماده فلزی جدیدی فشرده استفاده کند. این ماده به اندازه پلاستیک شفاف است و به فرکانس های رادیویی امکان می دهد تا بدون هیچ مساله ای از گوشی عبور کنند.

نتیجه نهایی استفاده از این اختراع، حفظ کیفیت آنتن دهی گوشی و همین طور زیبایی آن است. برخی صاحب نظران می گویند این تغییرات در سال ۲۰۱۶ در آیفون ۷ اعمال خواهد شد.

منبع:فارس
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها