رفتن به محتوا
کد خبر 76900

اخبار چند جنایت/دستگیری کارگردان معروف هندی به جرم تعرض/ دستگیری ۲ جوان به جرم قتل یک دختر/لحظات هولناک از حمله یک قاتل به دو افسر پلیس

کارگردان معروف فیلم‌های سینمایی در بالیوود هند به جرم آزار و اذیت یک زن امریکایی بازداشت شد./دو جوان انگلیسی به جرم قتل یک دختر ۱۶ ساله بازداشت شدند./ یک مرد مست روس که با چاقو به ماموران در اتومبیل پلیس حمله کرده بود به ۲۵ سال زندان محکوم شد.

دستگیری کارگردان معروف هندی به جرم تعرض به یک زن امریکایی
کارگردان معروف فیلم‌های سینمایی در بالیوود هند به جرم آزار و اذیت یک زن امریکایی بازداشت شد.
به گزارش پلیس هند، «محمود فاروقی» کارگردان بالیوودی با توجه به شکایت این زن امریکایی بازداشت شده و اکنون در انتظار محاکمه است.
وی به خاطر تهیه فیلم معروف و طنزآمیز «پیپلی» که در سال ۲۰۱۰ میلادی ساخته شده به شهرت رسیده است.سخنگوی پلیس گفت: زنی که فاروقی را مورد اتهام قرار داده یک شهروند امریکایی و ۳۰ ساله است که به هند سفر کرده بود.فیلم پیپلی فاروقی که برای وی شهرت جهانی داشته است شکاف بین شهر و روستای هند را مورد بررسی قرار می‌دهد. همسر فاروقی «آنوشا ریزوی» شکایت علیه شوهرش را نادرست می‌داند و خود را برای دفاع از او آماده کرده است.


دستگیری ۲ جوان به جرم قتل یک دختر
دو جوان انگلیسی به جرم قتل یک دختر ۱۶ ساله بازداشت شدند. به گزارش پلیس اسکاتلندیارد، متهمان «ناتان ماتیوز پسر انگلیسی ۲۸ ساله و شوناهوآر دختر ۲۱ ساله» با همدستی یکدیگر «بکی وات» ‌۱۶ ساله را خفه کرده و جسدش را در نقطه خلوتی از لندن انداخته بودند.اطلاعات پلیس حاکی است جسد بکی وات طی عملیات جست‌وجوی پلیس پیدا شده است. پلیس سامرست می‌گوید: هر دو مجرم هنگام دستگیری چاقو به همراه داشتند و مأموران در تبلت آنها تصاویری مستهجن و غیراخلاقی از کودکان یافته‌اند.پلیس می‌گوید چهار جوان دیگر به جرم همکاری در پنهان کردن جسد این دختر ۱۶ ساله دستگیر شده‌اند.لیز تانک از کارآگاهان پلیس می‌گوید: انگیزه قاتلان آزار و اذیت دختر ۱۶ ساله بوده و به دلیل مقاومت این دختر آنها تصمیم به قتل وی گرفته‌اند.


لحظات هولناک از حمله یک قاتل به دو افسر پلیس روس

یک مرد مست روس که با چاقو به مأموران در اتومبیل پلیس حمله کرده بود به ۲۵ سال زندان محکوم شد.
به گزارش پلیس، این مرد ۳۸ ساله که هویتش فاش نشده در روستای کارلو و در منطقه آلتایی روسیه با چاقو به دو افسر پلیس حمله کرده بود. افسران پلیس وی را به دلیل تخلف در رانندگی دستگیر و سوار اتومبیل پلیس کرده بودند. این مرد مست که به نظر می‌رسید در خواب است در صندلی عقب نشسته بود و افسران او را به ایستگاه پلیس می‌بردند که ناگهان از خواب بیدار شده و با چاقو به جان دو افسر پلیس در صندلی جلوی اتومبیل افتاده است.به گزارش پلیس او ضربات مرگباری به دو افسر پلیس وارد می‌کند به طوری که یکی از آنها کشته می‌شود اما افسر دیگر با وجود جراحات شدید از چنگ قاتل جان به در می‌برد.پس از این حادثه افسر پلیس در تماس با مرکز پلیس درخواست کمک می‌کند و مأموران ضمن دستگیری قاتل، این افسر مجروح را به بیمارستان انتقال می‌دهند.اطلاعات پلیس حاکی است این راننده مست دارای سابقه کیفری در اداره پلیس بوده است. روز گذشته قاضی دادگاه او را به جرم حمله وحشیانه به دو مأمور پلیس و قتل یکی از آنها به ۲۵ سال زندان محکوم کرد.دوربین موجود در اتومبیل پلیس از لحظات حمله وحشیانه این مرد فیلم گرفته است.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها