رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 79599

پوستر پنجمین جشنواره بازیهای رایانه‌ای تهران رونمایی شد

ساعت24-پوستر پنجمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، که مهم‌ترین رویداد فرهنگی در هنر-صنعت بازی‌های رایانه‌ای کشور است، رونمایی شد.

پوستر پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد
با توجه به این که اختتامیه این دوره از جشنواره در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد، پوستر این دوره از جشنواره هم نمادی از برج میلاد را با خود یدک می‌کشد.

برج میلاد، میزبان مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شد. سالن همایش‌های برم میلاد سال گذشته برای اولین بار میزبان مراسم اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

سالن همایش‌های برج میلاد به دلیل فضا و امکانات مناسبی که دارد یکی از بهترین سالن‌های همایش در تهران است و حالا برای دومین سال متوالی، این سالن میزبان مراسم اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران خواهد بود.
پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به دبیری «متین ایزدی» برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره ۱۵ تیر ماه تعیین شده و بازی‌سازان می‌توانند از مهلت محدود باقیمانده استفاده کرده و جهت ثبت اثر به نشانی www.tehrangamefestival.ir مراجعه نمایند.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها