رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 81311

بایدها و نبایدها در موفقیت یک کارآفرین

بایدها و نبایدها در موفقیت یک کارآفرین
۱. چیزی را که خواسته خودتان نیست، نخواهید. در طلسم رویای کس دیگری افتادن یا گول اهداف دیگران را خوردن، بسیار ساده است. مواظب باشید و راه خودتان را در پیش بگیرید. اجازه ندهید ترس، حسادت و فشار اجتماعی روی بصیرت شما سایه بیاندازد.
۲. از مقصود اصلی غافل نشوید. بزرگ‌تر زمانی بهتر است که لبخند روی صورت شما را وسیع‌تر و درخشان‌تر کند و از ادامه مسیر لذت ببرید. امروز جوری زندگی کنید که دوست دارید در پایان در خاطرتان بماند.
۳. کار درست را انجام دهید. وقتی با انتخاب‌های سخت روبرو می‌شوید، وقتی رویاهای‌تان، بلندپروازی‌های تان و انگیزه‌های تان، از شما می‌خواهند کاری را انجام دهید ولی خودآگاه‌تان چیز دیگری از شما می‌خواهد، به یاد داشته باشید تنها راه ِداشتن ِ لبخند همیشگی، به دوش کشیدن بارِ ارزش‌های تان است.
۴. به دل و جرات خود اعتماد کنید. منتظر نمانید ۸۰ ساله شوید و حسرت بخورید. همانی باشید که " الان می‌توانید" .
۵. عزم‌تان را جزم کنید. بسیاری از کارآفرین‌نان شکست می‌خورند نه به خاطر ایده‌شان یا مهارت‌شان و یا بازار، بلکه دست کشیدن از تلاش، دقیقا پیش از رسیدن به اوج، دلیل ناکامی آنهاست.
۶. دلیل کارتان را فراموش نکنید. تجارت، تغییرتان خواهد داد. فراموش نکنید اکنون چه کسی هستید، و قبل از آن‌که تصمیم بگیرید وارد مقوله کارآفرینی شوید چه کسی بودید.
۷. عظمت خود را جستجو کنید. شما استعدادهای شگفت انگیزی دارید و می‌توانید دست آوردهای شگفت انگیز و مهمی در ارتباط با افراد و دنیای اطراف‌تان کسب کنید. شما مسئولیت استفاده از پتانسیل‌تان را دارید تا با به کاربردنش رشد کنید.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها