رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 85199

شمار مجروحان زمین لرزه سیرچ به ۱۷ نفر رسید

ساعت24- کرمان - فرماندار کرمان آمار مجروحان زمین لرزه ۵.۵ ریشتری روز گذشته سیرچ را ۱۷ نفر عنوان کرد و گفت: این افراد به دلیل شتابزدگی برای خروج از ساختمان دچار مصدومیت شده اند.

شمار مجروحان زمین لرزه سیرچ به ۱۷ نفر رسید
محمدعلی توحیدی در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده کرمان، اظهار داشت: تاکنون ۱۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مورد خسارت جانی و مالی که به طور مستقیم به دلیل زلزله به وجود آمده باشد را نداشته ایم، افزود: تمامی مصدومیت ها به دلیل تشویش، اضطراب و شتابزدگی برای خروج از منازل رخ داده است.

فرماندار کرمان شرایط مناطق زلزله زده را عادی عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه گزارشی در خصوص قطع خدمات برق، آب و گاز در روز گذشته نداشتیم.

وی اختلال در برقراری ارتباط های تلفنی را به دلیل ترافیک بالای ارتباطات بعد از وقوع زمین لرزه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مناطق زلزله زده توسط دهیاران و بخشداران پایش شده است.

توحیدی ابراز داشت: مقاوم سازی خوبی که طی سال های گذشته در کرمان صورت گرفته باعث شده است خسارات ناشی از زمین لرزه در این استان به حداقل ممکن برسد.

فرماندار کرمان گفت: خوشبختانه مردم نیز به ساخت و سازها توجه دارند و می توان ادعا کرد که محکم کاری در ساخت ابنیه، این منطقه را از حیث زمین لرزه تقریبا ایمن کرده است.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها