رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 85266

امدادرسانی هلال احمر به ۲۷ مصدوم در زلزله کرمان

ساعت24- رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به ارزیابی ۱۸ روستا و شهر در زلزله روز گذشته کرمان، تاکید کرد: در مناطق زلزله زده ۲۷ تن مصدوم شدند که ۳ تن از آن‌ها توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

امدادرسانی هلال احمر به ۲۷ مصدوم در زلزله کرمان
دکتر ناصر چرخساز با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۵ ریشتری کرمان که در ساعت ۱۱۴:۳۶ روز گذشته در عمق هشت کیلومتری زمین روی داد، گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله تیم‌های ارزیاب به مناطق اعزام شدند و بر اساس آن ۱۸ روستا و شهر مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی در خصوص تعداد مصدومان زلزله روز گذشته کرمان، اظهار داشت: در مناطق زلزله زده ۲۷ تن مصدوم شدند که ۳ تن از آن‌ها توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور ۱۳ تیم عملیاتی زمینی و یک تیم عملیاتی هوایی در مناطق زلزله‌زده، افزود: ۳۸ تن از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر دقایقی پس از وقوع زلزله به وسیله ۱۳ دستگاه خودروی عملیاتی و امدادی و یک فروند بالگرد در مناطق متاثر از زلزله حضور یافتند و به ارائه خدمات پرداختند.

به گفته چرخساز، این زلزله بدون خسارت مالی گزارش شده است.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها