رفتن به محتوا
ثبت شرکت در عمان
کد خبر 85435

نجات ساکنان مجتمع مسکونی در محله دربند

ساعت24-ساکنان یک مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در محله دربند تهران بامداد امروز با سرعت عمل آتش نشانان از میان دود و آتش نجات پیدا کردند.

نجات ساکنان مجتمع مسکونی در محله دربند
به دنبال درخواست کمک شهروندان ازسامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان حدود ساعت دو بامداد امروز آتش نشانان ایستگاههای ۶، ۱۰۵ و گروه امداد و نجات ۴ به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی، تشک نجات و نردبان به محله دربند، خیابان حمید راهی شدند.
محمود شادکی مدیر منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: آتش سوزی در قسمت پارکینگ یک مجتمع ۵ طبقه ۶۰ واحدی بوقوع پیوست که در جریان آن دو خودرو سواری آتش گرفت.
وی با اعلام این که دود بسیار غلیظ حاصل از این آتش سوزی در راهروهای طبقات نفوذ کرده بود، اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با قطع جریان برق و گاز مجتمع مسکونی با استفاده از تجهیزات تنفسی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش در پارکینگ رساندند و آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.
شادکی ادامه داد: همزمان گروه دوم به داخل ساختمان رفتند و به جستجو و انتقال ساکنان آن به خارج ازمجتمع پرداختند.
این مدیر منطقه با اشاره به اینکه در بین نجات یافتگان دو مرد ۷۰ و ۸۰ ساله به همراه خانمی ۶۵ ساله دچار دود زدگی خفیف شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان این سه شهروند سالخورده را برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل دادند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.
قطعات لیفتراک
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها