رفتن به محتوا

اخبار حوادث

در صفحه سرویس حوادث سایت ساعت 24 می توانید مهمترین اخبار حوادث روز ایران و جهان را مشاهده کنید.

  • ساعت 24-29 بهمن سال ۱۴۰۱ پیکر نیمه جان مرد جوانی جلوی بیمارستانی در ورامین کشف شد.

  • ساعت 24 - مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد. روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه جاری، کارکنان انتظامات بیمارستان بهارلو تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند. به گزارش تسنیم، با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد حدوداً 27 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در یکی از پارک‌های جنوب تهران قربانی جنایت شده است. طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم پای در پارک موردنظر گذاشتند اما در جریان تحقیقات میدانی، قاتل 28 ساله اهل کشور افغانستان یک ساعت پس از ارتکاب جنایت در محله رازی شناسایی و دستگیر شد. متهم خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفت و ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد:داخل پارک حضور داشتم که چند پسر جوان داشتند با توپ‌بازی خرس‌وسطی بازی می‌کردند؛ من هم می‌خواستم در بازی شرکت کنم اما پسر جوانی به نام فرشـــاد با پرخاشگری و چشم در چشم شدن مخالفت کرد که به‌خاطر همین موضوع درگیری میان ما شکل گرفت و نهایتاً در جریان این نزاع، بینی او را با ضربه چوب شکستم! مرد جنایتکار ادامه داد: فرشـــاد پس از اینکه زخمی شد به خانه‌شان رفت اما دقایقی بعد 5 نفر دیگر از آشناهای او به قصد انتقام‌گیری با چوب و چاقو، وارد پارک شدند؛ در این میان مرد جوانی با یک چاقو به سمتم حمله کرد اما من در یک لحظه همان چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به بدنش وارد کردم؛ پس از این حادثه به‌خاطر ازدحام جمعیت و ترسی که وجودم را فرار گرفته بود قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتم. پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و اعتراف متهم به قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی بررسی‌های خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند. به گزارش تسنیم، با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

  • ساعت 24 - چندی قبل مرد جوانی که به اتهام قتل عمد در انتظار اجرای حکم قصاص بود با طرح شکایت و ارائه مستنداتی، از همسرش فریبا ۳۲ ساله شکایت کرد و خواستار اشد مجازات برای او شد.

  • ساعت 24 - معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش محله باغ آذری خبر داد.

  • ساعت 24-رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی که از دستکم ۱۰۰ خودرو در شمال تهران سرقت کرده بود، خبر داد.

  • ساعت 24-با انجام تحقیقات میدانی، ‌عامل جنایت دستگیر شد. او جوان 34ساله‌ای به نام سعید و صاحب مغازه سوپرمارکت بود و مقتول نیز در آنجا کارگری می‌کرد.

  • سردار ولیپور گودرزی خبر داد؛
    بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

    ساعت 24- رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران، خبر داد.

  • ساعت 24 - در پی شنیده شدن صدای تیراندازی در محدوده شرق تهران مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

  • ساعت 24 - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا، از دستگیری ۱۱۲ نفر از فعالان شرکت‌های هرمی و پلمب ۱۶ شرکت غیرمجاز خبر داد.

  • ساعت 24-زن تنهای ۷۰ ساله روز یکشنبه در خیابان نبرد جنوبی با ۳۶ ضربه چاقو به قتل رسید.

تازه‌ترین خبرها