رفتن به محتوا

اخبار ورزشی

  • ساعت 24 - پرونده مربوط به فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان نه تنها به راهروهای فدراسیون فوتبال ربط پیدا کرد، بلکه سازمان لیگ نیز یکی از اعضای درگیر در این پرونده است. ب

  • ساعت 24 رئیس فدراسیون فوتبال رقم رشوه داده شده از سوی باشگاه مس رفسنجان به چهار متهم این پرونده که مربوط به چند سال پیش می‌شود را اعلام کرد.

  • ورزش فوتبال ایران با پایان بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور، ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شدند. به گزارش مهر، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور روز پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت با انجام ۴ بازی پیگیری شد که در پایان ۴ تیم گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، سپاهان و مس رفسنجان موفق شدند با برتری برابر حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورند. پیروزی سخت آلومینیوم در یزد تیم آلومینیوم اراک میهمان چادرملو اردکان بود که این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه در حالی که بازی پایاپای دنبال می‌شد، در دقیقه ۱۱۹ رضا جبیره روی پاس مهدی لیموچی موفق شد تک گل این بازی را به ثمر برساند و شاگردان سید مجتبی حسینی به مرحله بعدی صعود کنند. تراکتور در خانه حذف شد تیم فوتبال تراکتور که میزبان مس رفسنجان بود موفق به شکست این تیم نشد تا شاگردان حمید مطهری با جام حذفی خداحافظی کنند و رویای حضور در رقابت‌های آسیایی برای این تیم به طور کامل از بین رود. در دقیقه ۷۷ رحمان جعفری این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی تراکتور را پیش بیاندازد که ضربه او از بالای دروازه مس به بیرون رفت تا کار در ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد. با شروع وقت‌های اضافه و در دقیقه ۹۱ محمدمهدی محبی موفق شد دروازه تراکتور را باز کند و این نتیجه تا پایان بازی در جریان بود و در نهایت مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا به جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی صعود کرد. جشنواره گل شاگردان اوزونیدیس در سیرجان در یکی از بازی‌های مهم تیم‌های گل گهر و هوادار در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با درخشش شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» با نتیجه ۵ بر صفر به پایان رسید. گل گهری‌ها در نیمه اول با تک گل احمدرضا زنده روح پیروز به رختکن رفتند و در نیمه دوم با تعویض‌های طلایی اوزونیدیس این تیم توسط سعید سحرخیزان، مهدی ممی زاده و مسعود زائرکاظمینی (دو بار) ۴ گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود گل گهر به پایان برسد. با کسب این برد، اوزونیدیس انتقام شکست تیمش برابر هوادار در لیگ برتر را از شاگرد سابق خود (مسعود شجاعی) گرفت. ۴ در حساس‌ترین بازی تیم‌های سپاهان و ملوان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل دقیقه ۳۹ فرشاد احمدزاده با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا امید شاگردان «ژوزه مورایس» برای کسب سهمیه آسیایی همچنان زنده بماند. با این پیروزی سپاهان به دومین پیروزی متوالی خود برابر ملوان نیز دست یافت. به این ترتیب و با مشخص شدن ۴ تیم پایانی جام حذفی، در نیمه نهایی این مسابقات، تیم‌های سپاهان و گل گهر و تیم‌های مس و آلومینیوم رو در روی هم قرار می‌گیرند تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به فینال این رقابت‌ها مشخص شود.

  • ساعت 24 -تیم فوتبال تراکتور با دریافت یک گل از مس رفسنجان و قبول شکست از جام حذفی خداحافظی کرد. ب

  • ساعت 24- عکس تیمی فصل پر فراز و نشیب مس رفسنجان در آستانه مهم‌ترین بازی فصل این تیم منتشر شد.

  • ساعت 24- رفتار برخی مدیران باشگاه‎‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال به جای اینکه، حواشی را کنترل کند، بر آتش آن می‌دمد تا فوتبال بیشتر از قبل وارد بحران اخلاقی شود.

  • ساعت 24- محمدرضا ولند یاری، دروازه‌بان سوم شهرداری، به جای حضور در درون دروازه، به خط حمله فرستاده شد تا شاید بتواند نتیجه را به سود تیمش تغییر دهد.

  • ساعت 24- پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت جواب تصویربرداری، طرح درمان سعید صادقی مشخص می‌شود.

  • ساعت 24- تکلیف تمدید قرارداد اوسمار ویرا با باشگاه پرسپولیس به‌زودی در جلسه‌ای مشخص خواهد شد.

  • ساعت 24- محمد محبی، مهاجم تیم فوتبال روستوف از کسب اولین جایزه‌اش در لیگ برتر روسیه بازماند.

تازه‌ترین خبرها